Forum > Färdiga produktioner
mahan - RUMOURS
91:an:
Har inte hört detta tidigare. Trots att jag inte är anhängare av hårdare rock är jag imponerad av dej och din låt, fan vad bra du sjunger!
mahan:
--- Citat från: 91:an skrivet 08.11.2007, 22:10:24 ---Har inte hört detta tidigare. Trots att jag inte är anhängare av hårdare rock är jag imponerad av dej och din låt, fan vad bra du sjunger!
--- Slut citat ---
Tackar o bugar Naintiuan!
Så här på gamla dar försöker man ju föryngra sig, nån skaffar motorcykel, nån försöker pina in sig i tonålderskläder och nån insisterar att spela hårdrock, men fan va jag trivs med rocken, och kul att andra gör det med! :D
TAckar för lyssning o upplyftande kommentar! :)
h. johan
Tokai:
Hej! Har just kommit tillbaka från en resa runt universum. Nu är jag nere på marken igen och håller på med en låt om uteliggare. Så jag har verkligen landat.
Du är inne på rätt spår. Såg Musikbyrån på TV häromdan att det är en återkomst av 80-talets rock/hårdrock som gäller nu.
Men finns också rätt mycket D Bowie (och då är det nog 70-tal) här också. Gillar stämsången. Annars har jag lite svårt att relatera till den här musiken, kan liksom inte säga vad som är bra eller inte.
Vad gäller kompositionen skiftar den hela tiden, svårt ibland få nån uppfattning vad som händer.
Låter som om låten byter stilar hela tiden. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men jag gillar att lyssna på det!
mahan:
--- Citat från: Tokai skrivet 10.11.2007, 18:48:48 ---Hej! Har just kommit tillbaka från en resa runt universum. Nu är jag nere på marken igen och håller på med en låt om uteliggare. Så jag har verkligen landat.
Du är inne på rätt spår. Såg Musikbyrån på TV häromdan att det är en återkomst av 80-talets rock/hårdrock som gäller nu.
Men finns också rätt mycket D Bowie (och då är det nog 70-tal) här också. Gillar stämsången. Annars har jag lite svårt att relatera till den här musiken, kan liksom inte säga vad som är bra eller inte.
Vad gäller kompositionen skiftar den hela tiden, svårt ibland få nån uppfattning vad som händer.
Låter som om låten byter stilar hela tiden. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men jag gillar att lyssna på det!
--- Slut citat ---
Välkommen tillbaka Tokai!
KAn väl känna sig stolt över att det första mannen gör när han landat så lyssnar han på min låt, WOW! :D
Jag hAr ju inte egentligen nån specifik stil som jag följer, låtarna bara dykre upp nånstansifrån och så försöker jag få dom lite variabla för att undvika långtråkighet. Nå, ibland blir det kanske lite mycket varianter i en låt, men å andra sidan om du tycker att du gillar att lyssna på låten så e de ju bra.
TAckar för lyssning o kommentar, :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida