Forum > Färdiga produktioner
mahan - RUMOURS
mahan:
Har nu slängt upp denna låt hit på färdiga sidan, tackar alla som deltog i utvecklandet av denna som nån kallade "underliga" låt. Avgör själv. Jag känner mig nöjd och kan ta i med följande projekt! Men all feedback e förstås hjärtligt välkommet, so feel free, shoot eller prisa! :)
Och tack Spacetrucker för textidén igen en gång, hoppas du känner nånting av den lite modifierade texten!
LÅTNAMN: RUMOURS
ARTIST/GRUPP: Mahan
GENRE: pOPrOCK
LÅTLÄNGD: 4:20
KOMPOSITÖR: Mahan
TEXT: Spacetrucker / Mahan
EV. MEDVERKANDE: husflugan i Obbnäs
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
All feedback tas som sagt emot med öppna armar o ben!
Dividend:
Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med
--- Slut citat ---
Bugar o båkkar!
Men var försiktig Per, bränn inte hela kåken, annars e det fritt fram! :D
Tack för lyssning o bränning!
h. johan
Harmonica mike:
Ja det är ett helsike det där med bränningar hemma..det kan sluta hur som helst :lol:
Okej Johan,då är denna på färdiga - och allt låter som jag minns det.
Perfekt!
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.11.2007, 14:08:21 ---Ja det är ett helsike det där med bränningar hemma..det kan sluta hur som helst :lol:
Okej Johan,då är denna på färdiga - och allt låter som jag minns det.
Perfekt!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
JAvisst, där satt den!
Och precis som du minns den, he he, ja se det minnet blir inte bättre med åren :D
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida