Forum > Färdiga produktioner

mahan - RUMOURS

(1/5) > >>

mahan:
Har nu slängt upp denna låt hit på färdiga sidan, tackar alla som deltog i utvecklandet av denna som nån kallade "underliga" låt. Avgör själv. Jag känner mig nöjd och kan ta i med följande projekt! Men all feedback e förstås hjärtligt välkommet, so feel free, shoot eller prisa! :)
Och tack Spacetrucker för textidén igen en gång, hoppas du känner nånting av den lite modifierade texten!

LÅTNAMN:             RUMOURS
ARTIST/GRUPP:      Mahan
GENRE:                 pOPrOCK
LÅTLÄNGD:            4:20
KOMPOSITÖR:        Mahan
TEXT:                   Spacetrucker / Mahan
EV. MEDVERKANDE: husflugan i Obbnäs
INSPELNINGSÅR:     2007
FORMAT:               mp3

All feedback tas som sagt emot med öppna armar o ben!

Dividend:
Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

--- Slut citat ---

Bugar o båkkar!
Men var försiktig Per, bränn inte hela kåken, annars e det fritt fram! :D

Tack för lyssning o bränning!

h.  johan

Harmonica mike:
Ja det är ett helsike det där med bränningar hemma..det kan sluta hur som helst :lol:

Okej Johan,då är denna på färdiga - och allt låter som jag minns det.

Perfekt!

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.11.2007, 14:08:21 ---Ja det är ett helsike det där med bränningar hemma..det kan sluta hur som helst :lol:

Okej Johan,då är denna på färdiga - och allt låter som jag minns det.

Perfekt!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

JAvisst, där satt den!
Och precis som du minns den, he he, ja se det minnet blir inte bättre med åren :D

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion