Forum > Färdiga produktioner

mahan - RUMOURS

<< < (2/5) > >>

Roboseal:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

--- Slut citat ---

Då slapp jag säga det själv  :D

Fast för att vara lite mer personlig så väljer jag ett par egna ord också, skitbra, härlig, tung, rockig.
 :P

mahan:

--- Citat från: Roboseal skrivet 06.11.2007, 17:21:53 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

--- Slut citat ---

Då slapp jag säga det själv  :D

Fast för att vara lite mer personlig så väljer jag ett par egna ord också, skitbra, härlig, tung, rockig.
 :P

--- Slut citat ---

TAckar för den, det värmer, utan att bränna alltså! :D
Det e kul att det gillas, ger poewr till nya projekt!

TAck Robert för lyssningen! :)

h.  johan

Wernborg:
Tror jag missade denna i halvfärdiga.

Bra låt, men lite för strömlinjeformat arr.
Tänker framför allt på soundet på gitarren som behöver mer kropp i brist på bättre uttryck. Låter lite för mycket 90-tals-Rockman om du minns det soundet.

Fast nu var ju denna färdig. Äsch...

Bra jobbat..... igen. :D

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 06.11.2007, 18:02:59 ---Tror jag missade denna i halvfärdiga.

Bra låt, men lite för strömlinjeformat arr.
Tänker framför allt på soundet på gitarren som behöver mer kropp i brist på bättre uttryck. Låter lite för mycket 90-tals-Rockman om du minns det soundet.

Fast nu var ju denna färdig. Äsch...

Bra jobbat..... igen. :D

--- Slut citat ---

TAck o båkk Wernis!
Lite enkel som man är så måste jag be dig att ge mig lite mer på detta med strömlinjeformningen, vad är det som jag borde ha beaktat, eller ska beakta i kommande projekt?
Är det just gitarrsoundet som borde fixas? (just som jag tyckte mig hitta ett lite "eget" juuud) :P

i väntan på lite mer info tackar jag för lyssningen :)

h.  johan

Wernborg:
Ang. arret. Ja, något som sticker ut kanske. Väldigt flummigt nu.... :unsure:

Tror lite attityd i gitarren skulle fixa biffen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion