Forum > Färdiga produktioner

mahan - RUMOURS

<< < (4/5) > >>

mahan:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 07.11.2007, 02:45:18 ---Fan äntligen nu har man slutat städa för i kväll tur man har en sjujäklarns till damsugare hur skulle man stå ut annars utan motordrivna tillbehör och sånt hehe. Gen en man ett städredskap med motor och diverse grejor och manicker som rör sig så går det lättare att få igång honom på den typen av aktiviteter hehe.

Nåväl till saken.
Ja om jag oxå får säga nåt så gillar jag den här låten  :D fint ljud bra guror går det överhuvudtaget att önska sig mer.
Man tackar för lyssningen
Göran

--- Slut citat ---

HA ha Göran!  :lol:

Jag trodde först att du höll på att jämföra mig med en gammal dammsugare, och att soundet på låten vore bättre om den spelades med en omotoriserad dammsugare! :lol: :D :P

Men härligt att även du sällar dig till den stora gruppen som tycker om låten!
Så jag tackar för sugningen, näej jag menar ju lyssningen o snygg feedback! :)

h.   johan

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 07.11.2007, 00:39:50 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

--- Slut citat ---

När du valt ut låtarna kan du underrätta mig om vilka det blev, så får jag lite ideér om vilka jag ska ta med på min platta!  ;)

h.  johan

--- Slut citat ---

Kan inte hitta alla i den här röran!! Vet du vad du behöver? Hemsideutrymme och alla (färdiga) låtar där uppradade med ett snyggt foto, typ... Jag kan erbjuda gratis utrymme om antalet låtar understiger 15 :D  PM:a mig!

Wernborg:
http://johanm.com/music/

Attans vilken produktivitet.

Dividend:
Ja, jäklar!! :) Då var det löst.... (tanka, tanka ner)

mahan:
Jaha, så ni hittade min "hemliga" låtgömma,  :D
ladda ner så mycket webben håller. Tyvärr är det ganska dåligt organiserat, så där finns båda gamla o nya versioner om varann, men det e ju bara att välja!

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion