Forum > Demolåtar

DR : Naturens harmoni

<< < (4/5) > >>

david.roennlund:

--- Citat från: jay thomas skrivet 11.06.2008, 12:58:02 ---Vet inte om det beror att jag har en riktig praktförkylning men detta är begravningsmusik för mig.  :ph34r:

Tycker det är stämningsfullt och lugnt men icke desto mindre får det mig att associera till begravningar... Sorry.

--- Slut citat ---

hm, spännande :)

Men är det ett problem för dig att du får associationer till begravningar?
Det är ju ofta stämmningsfullt o lungt, skulle nog kunna tänka mig att spela denna på en begravning, skulle kännas bra !

Men trevligt att det kan väcka så olika associationer, hade aldrig tänk på begravingar innan :)

tack för lyssningen :)

Dividend:
Trevlig slinga.

jay thomas:

--- Citat från: david.roennlund skrivet 11.06.2008, 13:16:34 ---
--- Citat från: jay thomas skrivet 11.06.2008, 12:58:02 ---Vet inte om det beror att jag har en riktig praktförkylning men detta är begravningsmusik för mig.  :ph34r:

Tycker det är stämningsfullt och lugnt men icke desto mindre får det mig att associera till begravningar... Sorry.

--- Slut citat ---

Det är ju ofta stämmningsfullt o lungt, skulle nog kunna tänka mig att spela denna på en begravning, skulle kännas bra !

Men trevligt att det kan väcka så olika associationer, hade aldrig tänk på begravingar innan :)

--- Slut citat ---

Problemet är ju avhängigt av syftet med låten. För min del är det inga andra bekymmer än att jag inte direkt slänger mig ner i fåtöljen och sätter på denna typ av musik, helt enkelt.  ;)

david.roennlund:

--- Citat från: Dividend skrivet 11.06.2008, 13:49:02 ---Trevlig slinga.

--- Slut citat ---

tack  :) :)

david.roennlund:

--- Citat från: jay thomas skrivet 11.06.2008, 14:02:07 ---
--- Citat från: david.roennlund skrivet 11.06.2008, 13:16:34 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Problemet är ju avhängigt av syftet med låten. För min del är det inga andra bekymmer än att jag inte direkt slänger mig ner i fåtöljen och sätter på denna typ av musik, helt enkelt.  ;)

--- Slut citat ---

ok, då har vi det avklarat  :)

för det andra kan jag ju inte komma o säga vad syftet med låten är... alla uppfattar den ju olika( o bra är väll det :) )
Jag har ju mina högt personliga syften med att göra låten, om någon annan upplever något helt annat så är det ju också kul !

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion