Forum > Färdiga produktioner

Lisa - You were never mine

<< < (5/6) > >>

pirateKING:
Sångerskan låter som Robyn, vilket är superbra. Tycker hon är kanon! Sången är konstigt mixad. Höj den jättemycket. Den ligger i bakgrunden nu, fram med den för sjutton!

Annars är det en bra låt helt klart. Men den är rätt intetsägandet. Finns ingen refräng som sätter sig eller något annat som är riktigt speciellt.

Men ändå bra jobbat.

Emulator:
Ta bort skiten om att sångerskan inte e så bra, det är ju riktigt dyngprat. Till denna låt funkar hon skitbra!!!

Snygga rösteffekter, lite lågt bara, jättebra ararde körer. kanske ingen hitlåt som sagts, men jag tycker att detta är kanon!

bra ljud och framförallt skitbra jobb med sången. impad!

Tjejen sjunger personligt och har en egen klang, tycker ni ska fortsätta ihop som nu, låter jättebra!

Hon har bra känsla för fraseringar och melodi tycker jag.

skitbra!

hegobald:
Nu har jag lyssnat.. Sångerskan duger 110%. Fast iof.. Lite autotuner/melodyne kan hjälpa.. Hon har bra röst och attetyd till sången.. Men tillsammans med virtuellt perfekta instrument så skulle jag önska att du spelar in sångerskan med bättre mic/preamp och ger henne det utrymme hon behöver i mixen.. Dom virtuella instrumenten tar över låten. Kompressor, EQ Spectralizer etc.. Lyft fram henne.. Men framför allt spela in henne i en rättvisande mic. ;) Lite högre sång.

Eller så PMar du mig sångspåret/en så processar jag det åt dig ;)

equality:
Låter bra! Sångerskan lite som en tidig Madonna eller Shanks & Bigfoot. Feta till basen som sagt.
Det här borde väl funka på kiddsens dancegolv.  :P

Kenta K:
Skall vi se. Jag gillar detta. Lite Kylie Minouge (Hur fan skriver hon sitt namn? hehe)

Sångaren är ju skitbra! fattar inte vad du fabbbbbbblar om..  :ph34r:
Den ljusa stringslingan ligger lite för högt i volym.
Skulle villja ha lite mer djup i låten. Arret är lite tunt. För mycket diskant, och för lite bas. Skulle vilja höra en fylligare bas eller något som fyller ut låten mer.

Men annars är det skitbra producerat. Bra låt!

Skall vi se. Playknappen var där ja... Lyssnar några gånger till då.  ;)

Och ja, hon sjunger asbra!!!! Som sagt. . .

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion