Forum > Färdiga produktioner

Lisa - You were never mine

<< < (4/6) > >>

slaptap:

--- Citat från: Exil skrivet 06.03.2007, 13:45:16 ---haha så du redigerade bort det där om dina små kidz och att du egentligen gillar sån här musik själv  :P
Men tack så mycket!

--- Slut citat ---
Shiit...nu ertappade du mig... :ph34r: :lol:

Exil:

--- Citat från: slaptap skrivet 06.03.2007, 17:11:53 ---
--- Citat från: Exil skrivet 06.03.2007, 13:45:16 ---haha så du redigerade bort det där om dina små kidz och att du egentligen gillar sån här musik själv  :P
Men tack så mycket!

--- Slut citat ---
Shiit...nu ertappade du mig... :ph34r: :lol:

--- Slut citat ---
:P

Exil:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.03.2007, 15:14:58 ---JAAA.

Då kan jag lyssna.Möjligen upp med sången pytte lite..Tjejen sjunger riktigt bra.Trummorna låter schysst.De övriga sounden ger jag mig inte på då det inte är min genre.

I sin genre en helt ok låt.Har för lite erfarenhet för att säga nåt mer,jo förresten - bra mix/arr/prod!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Ja sången ska nog upp en aning. Men som sagt så vet jag ine om jag kommer lägga ned någon mer energi på mixen, eftersom det antagligen blir en proffesionell producent som kommer prodda om låten.

Jo asså sången är bra, men det är rätt mycket melodyne på så jag har förfinat den en aning.

Assar:
Bra arr. Mixen lite tunn i basen, som sagts tidigare.
Bra att ni jobbat så mycket med röster!
 :)

Exil:

--- Citat från: Assar skrivet 07.03.2007, 00:39:58 ---Bra arr. Mixen lite tunn i basen, som sagts tidigare.
Bra att ni jobbat så mycket med röster!
 :)

--- Slut citat ---

Tack  :)
Ja basen är ju något alla påpekar, i mina monitoer utan subb låter det bra. Men lyssnade på skolan idag med subb och kan konstatera att den är väldigt tun i basen ja :D Får ta dit mixen och försöka boosta lite bas i mastringen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion