Forum > Färdiga produktioner
EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn
Harmonica mike:
Vi ger oss inte förrän du är minst en halvmeter längre :D
Lite mer off topic här då:
Med "Jam" wernis,så menade jag att det är rätt många solon..Och det är ju mitt fel då jag skrev texten på grund ide´n,så jag får skylla mig själv..
Ser man till liret,ja då är det decenniets bästa låt - fast det vet du nog redan :wub:
Jazza på du :)
Mvh
Micael
Emulator:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.02.2008, 12:36:45 ---Nu kör vi en bump,tycker det är läge för det.
Det här är fjolårets låt på KR,inget snack om den saken!
Såna här låtar Mr Thomp,växer inte på träd - så är det bara.Finurligheten och uppfinnings rikedomen i arr å lir,snuddar gränserna mot genialt.Vidare så är det inte så tokig sång,om jag nu får vara lite blygsam :rolleyes: Texten är grym,knyter ihop säcken perfekt i denna låt.
Sträck på dig Emulatorn,inse att detta är en kanon låt - och sätt igång och lansera låten på allears.Folket behöver få lyssna till denna!
Om man dristar sig till en jämförelse med "Learn your lesson",vilken jag sett att du tycker är en av topp låtarna på KR från ifjol,så är "Learn your lesson" en ruskigt skön "jam" låt..Detta är något helt annant...Ett mästerverk helt enkelt!
Och det min gode vän beror inte på de stundom skickliga instrumentala/sång insatserna,dom är smyckena som förgyllde denna låt.
En portion Wernis,en portion H mike,och en stor portion emulator - voila´..
Du kan,du vill,och du törs - det är allt som behövs.Sätt denna på repeat,så kommer du snart på bättre tankar.
Vi tror på din musik,du kanske behöver mig/oss framöver - ha det som led stjärna.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hm. skriv något om hur den kom till och så så kanske du kan posta den på allears? Det tar väl tid att bygga sig något där, och är lixom inte inspirerad att börja på något sådant... kan du lägga ut den ?
Harmonica mike:
Jorå,visst kan jag det.
Men bara om du vill det.Känner du att den siten inte är något för "Don´t give a damn",så behöver vi ju inte göra det.
Det är rätt tufft att exponera sin musik där,många märkliga kommentarer - samt en hel del kompis ressande.
Dra ett pm,om du vill gå vidare med lanseringen där...
Mvh
Micael
Marruschkka:
Ooops...där rasade jag in på det verkliga guldkornet..jag blir mållös (nästan!):blink:
Satan i gatan vad läckert sound, voice, munspel, gitarr...rubbet.
WoW vilket fint jobb :wub:
Grattis till den fina utmärkelsen grabs, den är ni verkligen värda.
Det var det hele.Man är ju ingen teknisk idiot, men känslan här är otrolig, både i utförande och för mej som åhörare.Måste lyssna igen, den här kommer gå varm här hemma.
/Marr
Emulator:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 20.04.2008, 16:53:04 ---Ooops...där rasade jag in på det verkliga guldkornet..jag blir mållös (nästan!):blink:
Satan i gatan vad läckert sound, voice, munspel, gitarr...rubbet.
WoW vilket fint jobb :wub:
Grattis till den fina utmärkelsen grabs, den är ni verkligen värda.
Det var det hele.Man är ju ingen teknisk idiot, men känslan här är otrolig, både i utförande och för mej som åhörare.Måste lyssna igen, den här kommer gå varm här hemma.
/Marr
--- Slut citat ---
oj! tack så mycket. tror vi alla tre är rätt nöjda med denna. för min del så ligger det MÅNGA timmar bakom, och sedan när allt var klart så skruvade tsm fram det sista ur...tja..var det 60 bounceade spår eler något...då hade jag ändå lagt ihop en massa :D
kul att det går hem, och tack för att du skrev :):)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida