Forum > Färdiga produktioner

EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn

<< < (12/25) > >>

equality:
Kan bara hålla med. Detta är ruggigt bra. Kommer ihåg när Emulatorn spelade pianointrot för mig första gången. Jag höll på att smälla av.

Emulator:
 :wub:

ojoj, jag får tacka ödmjukast! Känns faktiskt riktigt värmande med sådana ord Hmike -och eq!

Så det går alltså fortfarande att posta på allears? får kolla lite...

återigen, tack så mycket för fina ord och ett riktigt peptalk!

/Thomp ;)

Åsa:
Den här har nog gått mig förbi också, oj oj, allt sitter som en smäck i mina öron, får bli ett till "wow" idag  :lol: och dom växer inte på träd  ;)

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.02.2008, 12:36:45 ---Om man dristar sig till en jämförelse med "Learn your lesson",vilken jag sett att du tycker är en av topp låtarna på KR från ifjol,så är "Learn your lesson" en ruskigt skön "jam" låt..

--- Slut citat ---

Ja detta jam är jag fantastiskt nöjd med. Faktiskt så nöjd att jag nån dag kanske gör en riktig låt av det. Lite mer jazzigt kanske?

:)

... och för att va On-topic också: - Emu, denna fick du verkligen till. Kalasarrat!!! Tokfräckt att loopa munspelsriffet, och liksom skita ner det så att det låter gammal blues fast på ett bra sätt. Samma med sång och gitarr - magi du har fått till här. Kul å få komma fram som dom säger på radion.

Emulator:
åsa, w: nu är jag nog en decimeter längre iallafall  :wub: tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion