Forum > Färdiga produktioner

Toby - Only when I breathe

<< < (4/7) > >>

Emulator:
skönt detta! Bra spng tycker jag....tremolostråkar e aldrig fel!

Tja, låter bra! Kul att du labbar med olika attityd/lägen på rösten!

Toby:

--- Citat från: Pwayne skrivet 09.03.2007, 01:34:22 ---Det enda jag har att anmärka på är det lite svengelska uttalet ^_^
......men annars svänger det skönt och refrängen är riktigt, riktigt giftig! Tummen upp :) :) :)

--- Slut citat ---

Kul att du gillar, Pwayne!  :) Ok, jag vet det finns ett par ställen där jag inte är nöjd själv ex. caaan`t och sådana uttal. Skäms på mig. :( Allvarligt, jag är själv inte riktigt nöjd där, men är det fler ställen du tänker på? Yes, refrängen är jag rätt nöjd med.
Mvh
Toby

Emulator:
Lysna oprdentlig på din inselning och sen på en engelsk insåelning...lyssna och härma. sen sitter det som en smäck :)

equality:
Äsch skit i uttalet! Nån som hört ABBA!?  :P  Jösses  :huh: vad snyggt stråkarna kommer in!! Lite breddning av dom och saken är klar. Snygg 2:a-stämma och Ovationljud. ;)

Toby:

--- Citat från: Mikke skrivet 09.03.2007, 22:43:58 ---Skön låt. Jag ska gifta mej i augusti och funderar på att sjunga nåt för min kärlek. Denna låt hade vatt kanon i kontrast till allt ballad våckert som spelas i såna sammahang. Nu lyssnade jag inte så djupt på texten men huvudlinjen "It's only ..... osv " var riktigt fyndigt  :wub:  . Bra Poplåt bra popröst bra   / Mikke

--- Slut citat ---

Tackar för din feedback Mikke! Kul att du gillar refrängen men du kan gärna lyssna på resten också.  :) Roligt att du gillar låt och röst annars. Ja, grattis då till att du ska gifta dig. Att ha låten på ditt bröllop var en väldigt smickrande tanke.
Mvh
Toby (också i Kalmar!)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion