Forum > Demolåtar

Gurano & Harmonica Mike - Darkness won´t win - En blues!

<< < (5/5)

Harmonica mike:
Trevligt att komma in från vårsolen i stugan och se att det har ramlat in kommentarer  :)

Marsall - Mega tack,japp nu sitter den fin fint.

Asti - Tack igen för återkopplingen,nu har vi den rackaren.

Henric - KR när det är som bäst,återkoppling..Stort tack Henric.
Japp det har jag också hört om bas/bastrumma..

##########################

Till er alla -
Återkopplingen är väldigt viktig i låtarna,och vi tackar er för att ni gett er tid till denna bluesrockare med lysande synpunkter..Och grymt bra rattat G  :wub:

Men nu fortsätter vi med nästa projekt - Tills dess att vi har nåt,
njut av vårsolen..

Mike/Gurano

Hellpig:
Ahh, denna gillade jag skarpt - känns lite löst samtidigt som det hörs att ni vet vad ni gör, ett gött sväng. Grymt munspelslir! Vad det gäller mixen så tycker jag att nivåerna är ok men ni kunde använt panorering lite mer frikostigt. Det händer jäkligt mycket i mitten om man säger så... :)

Gurano:

--- Citat från: Hellpig skrivet 19.04.2018, 18:22:58 ---Ahh, denna gillade jag skarpt - känns lite löst samtidigt som det hörs att ni vet vad ni gör, ett gött sväng. Grymt munspelslir! Vad det gäller mixen så tycker jag att nivåerna är ok men ni kunde använt panorering lite mer frikostigt. Det händer jäkligt mycket i mitten om man säger så... :)

--- Slut citat ---
Kul att du gillar och tack för tips. Denna får nog vila lite nu då vi är i full färd med att jobba på en annan grej :)
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion