Forum > Demolåtar

Eddi And then one day

<< < (5/5)

bjurte:
kul att läsa hur du gjort drumme-lummsen,  :lol:
Kanske det saknas lite tyngd i diskho-kaggen, men va fn.. kul och uppfiningsrikt.
Låten kanske blir lite monoton i längden, men det funkar bra till prat/rap sången..

Marruschkka:
Rätt annorlunda med djärva grepp. Kul med lite rapp-sång/snack, det är suggestivt till de malande trummorna och gitarren :-)

Min synpunkt är att trummorna släpar, men du kanske vill ha det så?

Spännande! Kul med variation.

/Marre

Eddi:

--- Citat från: bjurte skrivet 08.05.2018, 12:10:22 ---kul att läsa hur du gjort drumme-lummsen,  :lol:
Kanske det saknas lite tyngd i diskho-kaggen, men va fn.. kul och uppfiningsrikt.
Låten kanske blir lite monoton i längden, men det funkar bra till prat/rap sången..

--- Slut citat ---

Medhåll blir nog lite monotont men det var en kul idé tänkte jag låten är nog en trea som HM sa går säkert att smycka ut lite med guran men nja den får vara som den är. Tack för lyss o tyck Bjurte :D

--- Citat från: Marruschkka skrivet 08.05.2018, 18:46:41 ---Rätt annorlunda med djärva grepp. Kul med lite rapp-sång/snack, det är suggestivt till de malande trummorna och gitarren :-)

Min synpunkt är att trummorna släpar, men du kanske vill ha det så?

Spännande! Kul med variation.

/Marre

--- Slut citat ---

Ja du har nog rätt med trummorna kanske skulle kunna dra de lite åt vänster, nu är de kvantade enligt konstens alla regler men t.o.m. trummisar säger ju att de gillar att ligga lite "före" låten för att få lite drag i det hela, ska testa det faktiskt. Tack för lyss o tyck Marre :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion