Forum > Färdiga produktioner
BjurtOMarr - The Point of no return
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 13.01.2018, 17:34:31 ---Kanoners! Riktigt bra ljudbild. Härlig lågbas (som kanske är pyttelite för hög???). Men om ingen annan protesterar så tycker jag denna låter färdig. Fin sång som hörs bra även i reffen nu. :D
--- Slut citat ---
Attans då!! :(
Fortfarande för basigt??
Har kanske för pyttiga monitorer! :huh:
Marruschkka:
TACK kära kr-vänner, den här balladen är fantastisk att sjunga på, vilket material Bjurte gav mig här :wub:
Vilken text, (så sorgligt aktuell, griper tag) och sen detta gitarr-solo, det går ända upp i himmelen för mig :rolleyes: :rolleyes: Sen: Tina, stort tack för din ljuvliga kör!
Jag tycker den sista mixen är jättebra, men jag är inget proffs på sådant, men njuter av en fin balans i instrument och sång :rolleyes: :P
Vad tycker ni, börjar det bli klart nu?
/Marre
Harmonica mike:
Återkoppling då jag missar uppdateringarna av låten..Numrera gärna versionerna typ V2 V3 så blir det enklare att veta om man lyssnat på "förbättringarna"..Införde det själv på min senaste och det var guld värt när KR hjälpte mig igenom trasslet med sångljudet.
Ja hur låter det nu då -
Mina lurar är lite vassa i frekvensåtergivningen så lågbasen är inga problem hos mig..Jag får istället en liten liten lätt "skimring" av vassa läs höga frekvenser ibland på sången i låtens kraftfullaste partier..Men mina lurar börjar bli slitna så ta det med en nypa salt om ingen annan stör sig på det.
Jag tycker att det låter riktigt bra nu. Allt går fram bra och låten är ett sant nöje att lyssna på,så idag blir det en bra dag.
Tack för musiken Björn,Maria och Tina var det väl :wub:
Mike
bjurte:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.01.2018, 11:44:15 ---Återkoppling då jag missar uppdateringarna av låten..Numrera gärna versionerna typ V2 V3 så blir det enklare att veta om man lyssnat på "förbättringarna"..Införde det själv på min senaste och det var guld värt när KR hjälpte mig igenom trasslet med sångljudet.
Mike
--- Slut citat ---
Amehhh.... har du vaknat på fel sida idag HM? :rolleyes: :lol:
Kolla Rubriken vet ja! ;)
Men tack för dom värmande kommentarerna!
Harmonica mike:
--- Citat från: bjurte skrivet 14.01.2018, 13:29:07 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.01.2018, 11:44:15 ---Återkoppling då jag missar uppdateringarna av låten..Numrera gärna versionerna typ V2 V3 så blir det enklare att veta om man lyssnat på "förbättringarna"..Införde det själv på min senaste och det var guld värt när KR hjälpte mig igenom trasslet med sångljudet.
Mike
--- Slut citat ---
Amehhh.... har du vaknat på fel sida idag HM? :rolleyes: :lol:
Kolla Rubriken vet ja! ;)
Men tack för dom värmande kommentarerna!
--- Slut citat ---
:D trodde du menade usb 2.0 ha ha Ja men då vet jag :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida