Forum > Färdiga produktioner

BjurtOMarr - The Point of no return

<< < (6/13) > >>

Schecter:
Tänker inte kommentera mixen och så eftersom jag sitter och lyssnar i lapptoppen.. Men låten är riktigt bra och Maria sjunger riktigt bra. Och med kören så lyfter det ordentligt (så att det nästan killas under fötterna  :o ).

Snyggt!  :wub:

spacetrucker:
Har inte lyssnat på denna på sedan jag kommenterade förra gången... Nu tar jag tillbaka det jag då sa om reverbet, nu låter det bra. Mer tajt liksom.

//Space

bjurte:
Schecter o Space : Tack för positva kommentarer!
Sedan har jag gjort en pytte-pytt justering på sista 'Retuuuu-uuu-uu-urn...' i slutversen!  :)

John Isak:
Har nu lyssnat på den senaste (sista?) versionen och tycker att den sitter som en räkmössa nu! :)
Finns säkert något att pilla med, men jag köper den rakt av. :D

Marruschkka:

--- Citat från: Schecter skrivet 14.01.2018, 22:04:29 ---Tänker inte kommentera mixen och så eftersom jag sitter och lyssnar i lapptoppen.. Men låten är riktigt bra och Maria sjunger riktigt bra. Och med kören så lyfter det ordentligt (så att det nästan killas under fötterna  :o ).

Snyggt!  :wub:

--- Slut citat ---

--- Citat från: John Isak skrivet 17.01.2018, 17:11:03 ---Har nu lyssnat på den senaste (sista?) versionen och tycker att den sitter som en räkmössa nu! :)
Finns säkert något att pilla med, men jag köper den rakt av. :D

--- Slut citat ---

Jag blir så glad ända in i hjärteroten, så är det faktiskt. En jäääääla bra ballad att sjunga på. Tack Bjurte♥

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion