Forum > Färdiga produktioner
Hockey Dog - (Pet Suite part I)
Wernborg:
--- Citat från: equality skrivet 29.09.2007, 22:39:56 ---Lysande! Du spelar i en egen division. Sticket börjar som en annan låt? Jacob Hellman??
Ska lyssna nogrannare när jag kommer i mina favvolurar. Detta var en suverän uppvärmare till konserten med Lars Jansson trio vi just varit på.
--- Slut citat ---
Hellman? Inte hört det själv, men det är ju min favorithobby att hitta låtar i låtar, så där kom den passningen tillbaka :lol:
Kan det vara "Vara vänner" som menas?
Lars Jansson, enligt websiten lirar han i Arvika idag. Hänger inte du nån helt annan stans :unsure: Var det bra? Hade han nåt kul folk med sig?
:wub: Tack för värmande ord :wub:
Wernborg:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.09.2007, 22:45:06 ---introgitarren: TITANIC :D
--- Slut citat ---
Där sjönk du.
:ph34r:
Emulator:
mm. mata in tonerna på den där hemsidan så får du väl se.
Å, sjönk du? Svårt att höra dig härifrån luftmadrassen =P
Wernborg:
--- Citat från: Emulator skrivet 30.09.2007, 01:06:34 ---mm. mata in tonerna på den där hemsidan så får du väl se.
Å, sjönk du? Svårt att höra dig härifrån luftmadrassen =P
--- Slut citat ---
Jag är din Leonardo.
DåligtGehör:
Fint lir absolut, särskilt gitarr, men trummor (framför allt vrveln av härdat järn) tar udden av stämningen rejält med sitt popljud och ibland långt ifrån känsliga spel. Kanske ljudet som gör det omöjligt? Trummorna klart bättre efter 5 minuter men inte riktigt där. En del crashar som står ut lite väl.
Saxen låter bra vid det finstämda men kunde ta för sig mer vid vissa passager. T.ex. när trummorna går igång någonstans efter 3:30 så ligger saxen snällt kvar.
Basen märker jag knappt av förren vid 5 minuter. Jag har varit upptagen av trummorna. Lite skumt ljud på basen. Är det knarr eller dist? Saknar lite fyllighet och kropp. Spelet inget fel på.
Orgeln låter mest underlig.
Låten kommer inte till sin rätt nu.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida