Forum > Färdiga produktioner
Hockey Dog - (Pet Suite part I)
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.09.2007, 00:29:31 ---Kan det vara "Vara vänner" som menas?
Lars Jansson, enligt websiten lirar han i Arvika idag. Hänger inte du nån helt annan stans :unsure: Var det bra? Hade han nåt kul folk med sig?
--- Slut citat ---
"Vara vänner" tänker jag på och möjligen också nåt äldre jazzstycke... äsch. Meddelar om jag kommer på nåt mer. Är hos min särbo i Arvika. Åker hem till Linköping imorgon. Anders Kjellberg på trummor och Christian Spering på bas i s f Palle Danielsson. Han vägrade spela "More Human" trots att jag ropade på den. <_< Annars bra.
valdez:
Härligt!...tycker det är kanonbra!
Dividend:
Lustigt intro. Lustig låt öht. Kul när nåt instrumentalt verkligen griper en, sitter och småler åt vissa ackordskiften...
Tur att jag inte får känslan av "det här är tråkigt" som jag lätt kan få av deppig eller eftertänksam jazz. Kind of blue, kan inte med den skivan ;) Så får det vara hur välspelat som helst. Nu kom f ö låten igång.
Tjao man skulle använda 7or oftare....
/Per
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 30.09.2007, 05:33:56 ---Lustigt intro. Lustig låt öht. Kul när nåt instrumentalt verkligen griper en, sitter och småler åt vissa ackordskiften...
Tur att jag inte får känslan av "det här är tråkigt" som jag lätt kan få av deppig eller eftertänksam jazz. Kind of blue, kan inte med den skivan ;) Så får det vara hur välspelat som helst. Nu kom f ö låten igång.
Tjao man skulle använda 7or oftare....
/Per
--- Slut citat ---
Först läste jag "Kul när nåt instrument ....." Idag i dagsljus ser jag att du skrivit instrumentalt. :wub:
Då förvandlades ditt inlägg från bara konstigt till full begripligt. Kul att det funkar!
Kul att nån uppmärksammade introt. :)
Passning till dej Emu.
Tack för kommentarer / Stefan
Emulator:
:wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida