Forum > Färdiga produktioner
Asti - Vi (klar) - VIDEO
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2018, 13:29:00 ---Härlig låt och härligt med video. Han är bra på att sätta ihop en video som präglas av stämningen i låten.
En liten detalj bara, jag tycker munnen (som används att sjunga med) är alldeles för nära filmad. Borde vara lite distans eller fokus på puffskydd.
Vet inte om jag är ensam om att reagera på den detaljen men...
--- Slut citat ---
Ja, Nicklas (sonen) är duktig på att filma! Tycker videon förstärker låten väsentligt.
Jag gillar själv närbilderna och fokus växlar ju en del mellan mun, puffskydd och mikrofon.
Nej, hittills har ingen annan påpekat det! :)
Tack för din feedback Max!
/Asti
Harmonica mike:
En låt jag missat,ooppsss...
Det låter helt klart färdigt. Läckert med videon till,det lyfter det hela en dimension till.
Det finns inget att såga,tur var väl det då kedjan till sågen gick av i höstas.
Finstämd låt i Astis i anda. Jag ger den fyra poäng i Peters värld,4.5 i Hm:s (Hans majestätisch) värld :)
Mike
Wernborg:
Mycket bra! Gillar den skarpt.
Lyssnade i laptopen så det är nog mest kompositionen jag uttalar mig om. Hörde knappt skillnad på videon och ver2. Hade nog behövt en lyssning med bas.
Kanske återkommer efter bättre lyssning.
Grym låt!
Asti:
--- Citat från: bjurte skrivet 01.01.2018, 13:38:27 ---Stämningsfullt och vackert, kan tycka att sången kunde mixas lite tydligare, visst hörs den ordentligt, men lite luddigt och otydligt.
Har faktiskt svårt att höra om du sjunger på svenska/Skånska/smålänska eller engelska, men som sagt mina öron är nog dom 'luddigaste o sämsta' här på KR :(
PS. JAg gillar den nära munnen i videon
--- Slut citat ---
Jag har inte heller så bra öron längre, men jag har fått väldigt bra kritik
för mixen från andra håll, så jag vet inte riktigt hur jag ska ta det du säger.....
Det där med dialekter är ju lite vanskligt. Jag sjunger på svenska med en mix(!) av
småländska och skånska tror jag... :D
Roligt att du tycker det är stämningsfullt och vackert och gillar den nära munnen! :)
Tack för din feedback bjurte!
/Asti
Toby:
Fin video, passar finfint till musiken. Gillar också munnen. :lol: Eloge till sonen.
Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida