Forum > Färdiga produktioner
Asti - Vi (klar) - VIDEO
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 01.01.2018, 15:11:51 ---Bra video som passar finfint o låten likaså vii ii i på reffen sitter fint i bakskallen när den är slut B)
--- Slut citat ---
Vad kul att du tycker det!
Tack för din feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.01.2018, 10:38:17 ---En låt jag missat,ooppsss...
Det låter helt klart färdigt. Läckert med videon till,det lyfter det hela en dimension till.
Det finns inget att såga,tur var väl det då kedjan till sågen gick av i höstas.
Finstämd låt i Astis i anda. Jag ger den fyra poäng i Peters värld,4.5 i Hm:s (Hans majestätisch) värld :)
Mike
--- Slut citat ---
Skönt att du tycker det låter färdigt! Jag lutar nog också åt det.
Håller med - en bra video förstärker absolut!
Du har möjligen ingen sticksåg, ifall du har nåt att invända mot det...? :rolleyes:
Roligt att du tycker det är finstämt och fyra poäng är minsann inte illa! :)
Tack för din feedback Mike!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Wernborg skrivet 02.01.2018, 11:48:56 ---Mycket bra! Gillar den skarpt.
Lyssnade i laptopen så det är nog mest kompositionen jag uttalar mig om. Hörde knappt skillnad på videon och ver2. Hade nog behövt en lyssning med bas.
Kanske återkommer efter bättre lyssning.
Grym låt!
--- Slut citat ---
Vad roligt att du gillar låten!
Jag har bytt mp3-versionen i trådhuvudet, så nu är det ingen skillnad längre på versionen i
videon och denna! Den första versionen var nog lite jobbig med arpeggion en oktav lägre...
Tack för din feedback Stefan!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 03.01.2018, 14:02:28 ---Fin video, passar finfint till musiken. Gillar också munnen. :lol: Eloge till sonen.
Toby
--- Slut citat ---
Kul att du gillar video och mun! :D
(Hade använt mellanrumsborstar före tagning B))
Ska hälsa sonen! Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti
Marruschkka:
Utan att kollat föregående svar så gillar jag din sång och videon♥ Du är intressant iom att du inte tar parti för någon i den pågående konflikten, säkert bara bra för dem som lyssnar. Bra är det iaf./Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida