Forum > Färdiga produktioner

Kamrat med en kolhydrat

<< < (3/8) > >>

Asti:
 :D
Nu börjar det låta nåt!  :wub:
Skitsnyggt blåsarr! Blev tvungen att tända en Flor de las Antillas
och hälla upp ett glas Ron Zacapa medan jag gungade loss i en stilla salsa... B)
Nu väntar vi bara på sången och kanske ett solo! Kanonbra!
/Asti

Henric:

--- Citat från: Asti skrivet 15.10.2017, 20:49:48 --- :D
Nu börjar det låta nåt!  :wub:
Skitsnyggt blåsarr! Blev tvungen att tända en Flor de las Antillas
och hälla upp ett glas Ron Zacapa medan jag gungade loss i en stilla salsa... B)
Nu väntar vi bara på sången och kanske ett solo! Kanonbra!
/Asti

--- Slut citat ---

Hållt på intensivt med brass-arret i helgen mellan gigen.....kul att du gillar - projektet får vila under veckan! Session Horns är en bra plug-in, tar ett tag innan man kommer på hur man bäst ska jobba med dom olika artikulationerna....har börjat krafsa ner lite text på en papperslapp, lite strofer....man får ju tyvärr använda sej av den lilla fritid man har för att pula med sånt här skoj! ^_^

Henric

MaxB:
Så gott det kan svänga i tevesoffan! Bra med galet mycket rytmikt blås. Swelll i blåset är shysst att kunna ha med. Blir levande. Svajet i blåset är skoj (ex: 49, 52) men undrar om det kan bli för mycket och skulle hållas tillbaka lite? Vet inte.

Deodato here we come!

Henric:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.10.2017, 12:03:15 ---Så gott det kan svänga i tevesoffan! Bra med galet mycket rytmikt blås. Swelll i blåset är shysst att kunna ha med. Blir levande. Svajet i blåset är skoj (ex: 49, 52) men undrar om det kan bli för mycket och skulle hållas tillbaka lite? Vet inte.

Deodato here we come!

--- Slut citat ---

Inte alls omojligt att jag får redigera bort lite brass när sången kommer på.....brasset ligger rätt långt fram som det är nu när det inte har något sångspår att ta hänsyn till.......Vi får se vad som händer under resans gång......

Henric

Henric:
Justerat lite nivåer och panoreringar på Brass & Percussion.....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion