Forum > Färdiga produktioner
Kamrat med en kolhydrat
Roffe H:
Låter fint...blir bra när du får möjlighet att jobba färdigt.
Krya på dig! / Roffe H
Henric:
--- Citat från: Eddi skrivet 08.10.2017, 19:17:01 ---Sjuttiotalet ringde o sa att de vill ha tillbaka sin bakgrundslåt. Närå sätt lite skånsk prägel så får låten en identitet :D
--- Slut citat ---
Den kan kvala in i vilken p-rulle som helst - utan sång på skånska alltså! :D
Henric:
--- Citat från: Asti skrivet 08.10.2017, 21:42:08 ---Skön ljudbild! Snyggt orgelsound och basen låter också fint.
Tyckte det kanske var lite för mycket/långa trumvirvlar!?
Blir intressant att höra låten med sång, blås och solon!
Tråkigt med diabetes-prognosen..... :(
/Asti
--- Slut citat ---
Jag låg väldigt lågt.....en fjuttig tiondel över gränsen för att ligga i riskzone för åldersdiabetes.....så förhoppningsvis räcker det att ändra kosten.....till en början i alla fall.....Vi får väl se om och när jag får låten färdig!
Mvh Henric
Henric:
--- Citat från: morgonte skrivet 09.10.2017, 00:06:12 ---Låter härligt! Ser fram emot sång med text! :)
--- Slut citat ---
Gör jag oxå - träligt att få fram texter - inget jag gillar!
Henric:
Efter att ha hittat några Cubanska båtflyktingar längs med den Skånska sydostkusten samt ett gäng arbetslösa f d storbandsmusiker nere vid Hamnkrogen i Abbekås låter det mer och mer som en biljakt i någon gammal TV-deckare från sjuttiotalet! :rolleyes:
(Ja - jag älskar porrfilmsmusik från 70-80 talet och tittar gärna på Kojak och Magnum - arbetar febrilt med min terapeut!) B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida