Forum > Färdiga produktioner
Kamrat med en kolhydrat
Henric:
Börjat spela in sång och skriva text - ligger ett prov i trådhuvudet - angående ljudet så går inte sången genom mastereffekterna nu eftersom jag är i inspelningsfasen......ska baka ihop kakorna när all sång och solon och skit är på plats! B)
Fortsatt trevlig helg på Er!
Henric
1up:
Rätt unik text, härligt sväng, bra lirat.
Lite tajtare och kanske ökad tydlighet på sången, om man får be utan att vara inskriven i svenska kyrkan.
Hoppas diabetes håller sig undan.
Henric:
--- Citat från: 1up skrivet 24.10.2017, 20:16:17 ---Rätt unik text, härligt sväng, bra lirat.
Lite tajtare och kanske ökad tydlighet på sången, om man får be utan att vara inskriven i svenska kyrkan.
Hoppas diabetes håller sig undan.
--- Slut citat ---
Förmodligen klarar jag mej med att ställa om kosten! Har uppdaterat ljudfilen och petat in dom hitintills inspelade sångstroferna i projektet och pillat lite på sångljudet samt skrivit ytterligare en vers text ikväll! B)
Henric:
Har petat in dom inspelade sångstroferna i projektet nu och pillat lite på sångljudet samt skrivit en vers text till och väger nu 83,9kg - LCHF dieten börjar ge utslag på vågen, hoppas kunna gå ner en 5-6 kilo och sen ska jag ta ett nytt prov för att se om jag ligger under gränsen för pre-diabetes typ 2!
Önskar en fin kväll till alla här på KR!
Henric
Eddi:
:lol: bra jobbat med LCHF eller vad det heter låten är nu med skånsk prägel men lite för kort för att jag ska tycka nåt.,
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida