Forum > Demolåtar
Gurano - Som en fluga!
Håkan Nilsson:
Lyssnar igen, och nu tycker jag den coola sången försvinner lite väl mkt i kompet. :huh:
Gurano:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 05.10.2017, 20:13:25 ---Lyssnar igen, och nu tycker jag den coola sången försvinner lite väl mkt i kompet. :huh:
--- Slut citat ---
Jo man kan nog höja sången kanske. Men jag tycker jag sjunger så erbarmerligt dåligt att den blev som den blev :)
/G
Henric:
--- Citat från: Gurano skrivet 07.10.2017, 21:26:32 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 05.10.2017, 20:13:25 ---Lyssnar igen, och nu tycker jag den coola sången försvinner lite väl mkt i kompet. :huh:
--- Slut citat ---
Jo man kan nog höja sången kanske. Men jag tycker jag sjunger så erbarmerligt dåligt att den blev som den blev :)
/G
--- Slut citat ---
Tycker inte jag, gäller att acceptera den rösten man har! Låter bra, unset tydligare sång på sina ställen så att texten går fram bättre, kanske minska effekterna på leadsången något för att få den att krypa framåt! Jag tycker det låter coolt om allting, lagom punkigt i mina öron!
Mvh Henric
Gurano:
--- Citat från: Henric skrivet 08.10.2017, 10:57:28 ---Tycker inte jag, gäller att acceptera den rösten man har! Låter bra, unset tydligare sång på sina ställen så att texten går fram bättre, kanske minska effekterna på leadsången något för att få den att krypa framåt! Jag tycker det låter coolt om allting, lagom punkigt i mina öron!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Jodå jag har förlikat mig med min sång, men bara för det så blir den ändå inte bättre :D
Ska kolla på tydligheten i mixen - tack för råd.
/G
morgonte:
Gillas! Gitarrerna sitter som en flugsmälla! Instämmer i att vocals är lite för långt bak i mixen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida