Forum > Demolåtar

Gurano - Som en fluga!

<< < (4/4)

Asti:
Trodde jag hade kommenterat denna....men nu gör jag det!  :)
Kul låt och bra framfört - inklusive sången! Svänger fint.
Ljudbilden är i mina öron lite för stark i mellanregistret. Saknar lite
botten och kanske något av den höga diskanten...
/Asti

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 09.10.2017, 18:33:32 ---Trodde jag hade kommenterat denna....men nu gör jag det!  :)
Kul låt och bra framfört - inklusive sången! Svänger fint.
Ljudbilden är i mina öron lite för stark i mellanregistret. Saknar lite
botten och kanske något av den höga diskanten...
/Asti

--- Slut citat ---
Tack för dina tankar. Ska se över ljudbilden och justera om jag tycker att det behövs.

/G

Fuzzbub:
Jag har inte heller kommenterat denna ...    :wacko:   

Kul låt och det händer ju grejor.  Det svänger också!   Jag saknar dock baskaggen,  ja generellt kanske trummorna är lite låga? 
Hur som en piggt alster och du sjunger inte alls dåligt Göran!    Bra jobb.   /Fuzz

Eddi:
Jag kan bara hålla med i hyllningarna Dag Vagish och fullt ös bra lirat som vanligt och bra sång som kanske ligger lite mycket i baksvallet med kanske lite för mycket reverb.Testa att lyfta fram rösten aningens och dra tillbaka verbet en aning. :D

Gurano:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 11.10.2017, 13:08:32 ---Jag har inte heller kommenterat denna ...    :wacko:   

Kul låt och det händer ju grejor.  Det svänger också!   Jag saknar dock baskaggen,  ja generellt kanske trummorna är lite låga? 
Hur som en piggt alster och du sjunger inte alls dåligt Göran!    Bra jobb.   /Fuzz

--- Slut citat ---
Ok tack för lyss å komment. Ska se över mixen generellt och åtgärda där jag finner det nödvändigt. :)

--- Citat från: Eddi skrivet 13.10.2017, 02:00:37 ---Jag kan bara hålla med i hyllningarna Dag Vagish och fullt ös bra lirat som vanligt och bra sång som kanske ligger lite mycket i baksvallet med kanske lite för mycket reverb.Testa att lyfta fram rösten aningens och dra tillbaka verbet en aning. :D

--- Slut citat ---
Tackar. Ska kolla över sången.

/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion