Forum > Demolåtar

Gurano - Som en fluga!

<< < (2/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 24.09.2017, 18:58:52 ---Wow, denhär gillar jag, rullar på som ett godståg. Snygga sound. Basen gillas speciellt... och för en gångs skull har jag inget att klaga på angående trummorna :lol:

Wow... eller sa jag det redan :unsure:

//Space

--- Slut citat ---
kul att du gillar och att trummorna funkar för dig denna gång :D

--- Citat från: Roffe H skrivet 25.09.2017, 00:47:44 ---Bra låt med finurlig text...gillar gitarrerna speciellt. Säger också, wow!
/Roffe H

--- Slut citat ---
Man tackar :D

/G

Toby:
Fin början och mixen funkar. Den lilla melodisnutten som upprepas hela tiden tycker jag du kan variera en aning. Rytmisera den lite annorlunda någon gång.
Att jag får bilder av komockor funkar inte för mig men det är väl lite punkigt!  :lol:
Toby

Gurano:

--- Citat från: Toby skrivet 27.09.2017, 13:21:04 ---Fin början och mixen funkar. Den lilla melodisnutten som upprepas hela tiden tycker jag du kan variera en aning. Rytmisera den lite annorlunda någon gång.
Att jag får bilder av komockor funkar inte för mig men det är väl lite punkigt!  :lol:
Toby

--- Slut citat ---
Tack. Absolut så kan den med fördel varieras mera.
Vi associerar nog lite olika ang komockor - individuellt helt enkelt :D

Tack för comment
/G

Håkan Nilsson:
Härliga gitarrer här. Här kan man höra mkt roligare o bättre musik än på radio o tv

Gurano:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 28.09.2017, 03:18:11 ---Härliga gitarrer här. Här kan man höra mkt roligare o bättre musik än på radio o tv

--- Slut citat ---
Tackar för de orden :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion