Forum > Färdiga produktioner
Asti - Mitt Danmark (klar!)
Eddi:
:lol:Vilken sågning av Danmark OCH Stockholm i samma mening typ, fantastisk text och sång och jag gillar ditt arr som jag inte helt kunde bena ut med Padlyssning. Måste lyssna i studion, du gör nåt nytt häftigt i bakgrunden som jag gillar.
Asti:
Har gjort en alternativ, mjukare version med elbas i stället för synthbasen och där
jag också tagit bort dom "skramliga" trumljuden från Hypersonic!
Tycker själv att ljudbilden blir fylligare och lite mjukare....
För stark bas? Vilken version föredrar ni?
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 17.09.2017, 13:08:09 --- :lol:Vilken sågning av Danmark OCH Stockholm i samma mening typ, fantastisk text och sång och jag gillar ditt arr som jag inte helt kunde bena ut med Padlyssning. Måste lyssna i studion, du gör nåt nytt häftigt i bakgrunden som jag gillar.
--- Slut citat ---
Jag gillar fortfarande Danmark och Köpenhamn, men tycker det är trist när städers centrum förlorar sin identitet och särart
och hemfaller åt de kommersiellt gångbara butiks- och restaurangkedjorna man ser i nästan alla lite större städer idag....
Sedan finns det naturligtvis mycket i Köpenhamn utanför Ströget, som är värt att se och besöka! :wub:
Det du hör i bakgrunden på låten tror jag är några "skramliga" trumljud som jag hittade i Hypersonic. :)
Dom är inte kvar i den alternativa versionen. Är osäker på om dom ska vara med....
Tack för din feedback Eddi och roligt att du gillar text och sång!
/Asti
spacetrucker:
Skön Asti-låt som är lätt att lyssna till. Bra text.
Jag gillar nog den alternativa versionen bättre, den låter bättre i mina öron som känns gamla idag.
//Space
Roffe H:
Fin låt och text Asti. Gillar det lugna partiet mitt i det härliga drivet...den andra versionen med elbas tycker jag känns bäst, men det är ju alltid en fråga om smak.
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida