Forum > Färdiga produktioner
Asti - Mitt Danmark (klar!)
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.09.2017, 12:01:55 ---Skön Asti-låt som är lätt att lyssna till. Bra text.
Jag gillar nog den alternativa versionen bättre, den låter bättre i mina öron som känns gamla idag.
//Space
--- Slut citat ---
Lättlyssnat är nog bra.... :unsure: :)
Roligt att du gillar texten! OK, jag föredrar nog också den alternativa....
Tack för din feedback Christer!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.09.2017, 15:21:43 ---Fin låt och text Asti. Gillar det lugna partiet mitt i det härliga drivet...den andra versionen med elbas tycker jag känns bäst, men det är ju alltid en fråga om smak.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Gläder mig att du också nämner texten Roughe! :)
Inte så ofta jag orkar göra svenska texter längre....
Ja, en gammal man som jag måste ta det lite lugnt också ibland! :rolleyes:
Så du föredrar också elbas-versionen... Tack för din feedback!
/Asti
Marsall:
Den nya versionen är ju mer soft i sin lyss Jag tyckte synthbasen va ganska skön ..yttepytt basighet bort på den så är det hugget för mig faktiskt :) Har du testat att samköra dom ihop fast ta bort lite bummel på synthen då? Annars så är det 2 cymbalslag vid ca 122 som kör pang...pang ... Testa med snabbare pang! Pang...Pang Nu är jag ute o petar näsan känner jag ..Men jag satt o trumma med lixom o kunde inte hålla mig :D rock on! B)
Roffe H:
--- Citat från: Asti skrivet 18.09.2017, 17:48:48 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 18.09.2017, 15:21:43 ---Fin låt och text Asti. Gillar det lugna partiet mitt i det härliga drivet...den andra versionen med elbas tycker jag känns bäst, men det är ju alltid en fråga om smak.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Gläder mig att du också nämner texten Roughe! :)
Inte så ofta jag orkar göra svenska texter längre....
Ja, en gammal man som jag måste ta det lite lugnt också ibland! :rolleyes:
Så du föredrar också elbas-versionen... Tack för din feedback!
/Asti
Visst texten gillas, särskilt när det är självupplevt eller och känslosamt...men visst jättesvårt med svensk text tycker jag också, man blir glad varje gång man lyckas. Gammal man gör så gott han kan! :lol:
/Roughe
--- Slut citat ---
Eddi:
Syntbasen har ett bra mycket bättre driv och skänker en ny dimension till låten, jämför de nio sekunderna mellan 131 och 140 så är i alla fall min åsikt helt klar. Jag älskar syntbasen till detta stycke - kommer du möjligen ihåg vad den hette fast jag kör ju Logic så det kanske var en dum fråga... :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida