Forum > Färdiga produktioner

Asti - Wait till tomorrow

<< < (3/5) > >>

Asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 26.06.2017, 11:17:27 ---Bra låt och utsökt handhavande som vanligt Asti.  Jag tycker också att det vore sorgligt om du lade av att göra musik, du behövs - inte minst här på KR!     /Fuzz

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar låt och handhavande!  :)
Jo, det är ju väldigt lite aktivitet nu på KR och det
vore trist om KR läggs ner. Men jag tror inte jag har
ork att fixa en ny inspelningsmiljö tyvärr. Vi får se!
Tack för din feedback Fuzzen!
/Asti t.f. Handhavare

91:an:
Detta är ju helläckert! Hade inte Beatles upplöst skulle dom säkert gjort denna låt!  :P

Asti:

--- Citat från: 91:an skrivet 26.06.2017, 17:34:48 ---Detta är ju helläckert! Hade inte Beatles upplöst skulle dom säkert gjort denna låt!  :P

--- Slut citat ---

Jättekul att du tycker så! Tyvärr är ju den bistra sanningen att man bara är
en blek efterapning av deras fantastiska musik.... men man måste ju få drömma sig bort ibland!  :)
Tack för din kommentar!
/Asti

Harmonica mike:
Tjena.

Undrar om jag inte har hört denna förr..Oavsett vilket,jag gillar det - okej då,jag älskar det  :wub: Kunde höra en kort "shine on your crazy diamond" luring,mycket snyggt som vanligt och en behaglig mix.

Dina låtar måste ju bara ut på spotify,du har ju ett helt gäng med färdiga låtar.

Grymt bra detta Peter.

Mike

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.06.2017, 07:39:26 ---Tjena.
Undrar om jag inte har hört denna förr..Oavsett vilket,jag gillar det - okej då,jag älskar det  :wub: Kunde höra en kort "shine on your crazy diamond" luring,mycket snyggt som vanligt och en behaglig mix.
Dina låtar måste ju bara ut på spotify,du har ju ett helt gäng med färdiga låtar.
Grymt bra detta Peter.
Mike

--- Slut citat ---
Är rätt säker på att du inte hört den förut, men jag har antagligen lagt upp nåt som låter liknande.... :rolleyes:
Jättekul att du gillar vad du hör! Jaså, du hittar lite Pink Floyd! Kul! "Shine on...." var ju en riktig höjdare.
Skönt att mixen låter OK! Vet inte om jag tycker det är någon större idé att lägga upp på Spotify. Det försvinner
i den ofantliga mängd som finns där.... Tack för din feedback Micke!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion