Forum > Färdiga produktioner
Asti - Wait till tomorrow
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.06.2017, 11:39:32 ---Underbar detektiv-låt.
Du ska inte låta bli att göra musik!
Alternativt, under en övergångsperiod, kan du ju fokusera på att visa världen din underbara musik.
Hur gör man?
Underbar låt det här här också!
--- Slut citat ---
"Detektiv-låt"..? :unsure:
Det kliar i fingrarna att spela in igen, men det är för mig en närmast oöverstiglig tanke
att sätta upp en ny inspelningsmiljö och jag vet inte om jag vill satsa pengar och möda på det längre.
Jo, just nu håller jag ju på och lägger upp sånt som möjligen kan vara hörvärt....
Gläder mig att du gillar låten Max! Tack för dina tankar!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Larsinger skrivet 18.06.2017, 21:23:47 ---En riktigt kanonbra låt!! John Lennon-ish, typ. Slutet lite för abrupt, tycker jag. Har egentligen inget emot abrupta slut, men de får gärna ringa ut lite mer.
--- Slut citat ---
Vad kul att du hittar lite Lennon i detta!
Jo, slutfrasen kunde jag tänka mig repeteras ett par gånger med smärre variationer...blev tyvärr inte så. :)
Tack för din kommentar Larsinger!
/Asti
Eddi:
Oj en olyssnad låt - det finns ingen bättre Beatlestolkare än du på detta Forum och jag hör Lennon och Beatles men också influenser av andra band från 60/70-talet - sådana där man gillade då. Ingen nämnd ingen glömd men framförallt låter det Asti och jag har svårt att tröttna på det - så jag har ett tips köp en dator, det gjorde jag häromdagen en Lenovo laptop för 4.990:- Den borde räcka till för musik annars fanns det en för 1.000:- mer som hade lite mer internminne.
Låten får fyra smiles :D :D :D :D
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 24.06.2017, 03:35:24 ---Oj en olyssnad låt - det finns ingen bättre Beatlestolkare än du på detta Forum och jag hör Lennon och Beatles men också influenser av andra band från 60/70-talet - sådana där man gillade då. Ingen nämnd ingen glömd men framförallt låter det Asti och jag har svårt att tröttna på det - så jag har ett tips köp en dator, det gjorde jag häromdagen en Lenovo laptop för 4.990:- Den borde räcka till för musik annars fanns det en för 1.000:- mer som hade lite mer internminne.
Låten får fyra smiles :D :D :D :D
--- Slut citat ---
Tack för alla vänliga ord och fint betyg! :wub:
Känns inte just nu som att jag kommer att skaffa en ny hemstudio,
men tack för tipset! :)
/Asti
Fuzzbub:
Bra låt och utsökt handhavande som vanligt Asti. Jag tycker också att det vore sorgligt om du lade av att göra musik, du behövs - inte minst här på KR! /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida