Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Bon Appetit

(1/3) > >>

Gurano:
... och så lite gungfunk-rock. Här bjuds det på en liten bon appetit :D
Vi tar gärna emot mixtips mm mm!

/Gurano / Marsall
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/BonAppetit_2TEST.mp3[/mp3] 
Bon Appetite
Mitt namn är Carmen Marleen - ursäkta att jag är sen
men här har vi prima primörer för alla - å för busschaufförer

Det vore riktigt nice om jag kan få in en pizzaslice
Bon Appetite x7
Kräkning :D
Bon Appetite x4
Mitt namn är Carmen Marleen - ursäkta att jag är sen
Bon Appetite x4

Henric:
Inget fel på liret, cool idé som känns lite kort för att inte säga avhuggen på slutet.....där är någon form av disteffekt/tapesimulator typ som är cool men gör ljudet lite "jobbigt" i mellanregistret/diskanten - kanske minska ner något och eventuellt runda av ljudbilden något och sen är sången grymt otydlig tycker jag, man kan gissa sej till Bon Appetité i övrigt hör jag inte vad han sjunger......tråkig kommentar......sitter och funderar på vad som händer om man gör dist/tape effekten på kompet och inte sången eller tvärtom,känns som det blir lite för mycket av det goda iykwim......

Henric

Gurano:

--- Citat från: Henric skrivet 08.05.2017, 19:59:36 ---Inget fel på liret, cool idé som känns lite kort för att inte säga avhuggen på slutet.....där är någon form av disteffekt/tapesimulator typ som är cool men gör ljudet lite "jobbigt" i mellanregistret/diskanten - kanske minska ner något och eventuellt runda av ljudbilden något och sen är sången grymt otydlig tycker jag, man kan gissa sej till Bon Appetité i övrigt hör jag inte vad han sjunger......tråkig kommentar......sitter och funderar på vad som händer om man gör dist/tape effekten på kompet och inte sången eller tvärtom,känns som det blir lite för mycket av det goda iykwim......

Henric

--- Slut citat ---
Tack för värdefulla tankar
Har nu ändrat ljudet lite på en distgura samt gjort sången tydligare (tycker i alla fall Marsall å jag :D )

/Gurano

Henric:
Mkt bättre!

Asti:
Snygga gitarrer! Bra sång av Marsall, men jag skulle vilja ha den lite närmre.
Lägg gärna upp texten så man hänger med bättre! Hör inte riktigt allt nu.
Ljudbilden tycker jag kunde breddas mer och basen är aningen tunn.
(med reservation för min hörsel  :))
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion