Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Isa - This is it - ännu nyare version
Eddi:
--- Citat från: Toby skrivet 08.07.2017, 12:51:40 ---All eloge till den lilla flickan! Trevlig liten låt om man gillar sånt här. Snyggt intro som någon skrev. /Toby
--- Slut citat ---
Hon förstod inte vad eloge betydde sedan är hon ju trots allt 12 år och vill inte höra till gruppen "lilla flickan" men jag tackar och tar emot Toby :D
Flyttar nu över denna till Färdiga
Harmonica mike:
Tjena, denna har jag missat..
Fin låt och läckert intro. Och så till det bästa,kanon bra sång. Låten och så cool i sin genre, jag gillade alltet. Mixen ger jag mig inte på då jag sitter i stugan med mobil och en liten högtalare som inte ger bra musik rättvisa..
Mike
zzeb:
Jäkligt bra tycker jag. Dottern sjunger väldigt bra för att vara bara 12. Låter som hon skulle vara äldre.
Hör att du laggt ner tid på denna. Gillar den här typen av poplåtar.
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.07.2017, 14:52:42 ---Tjena, denna har jag missat..
Fin låt och läckert intro. Och så till det bästa,kanon bra sång. Låten och så cool i sin genre, jag gillade alltet. Mixen ger jag mig inte på då jag sitter i stugan med mobil och en liten högtalare som inte ger bra musik rättvisa..
Mike
--- Slut citat ---
Jättekul att du gillar jag tror den står sig i dina studiohögtalare också (hoppas jag) vi (jag) är supernöjda med denna i början var jag lite osäker men det har gett sig. Tack för lyss o tyck HM :D
--- Citat från: zzeb skrivet 10.07.2017, 22:59:16 ---Jäkligt bra tycker jag. Dottern sjunger väldigt bra för att vara bara 12. Låter som hon skulle vara äldre.
Hör att du laggt ner tid på denna. Gillar den här typen av poplåtar.
--- Slut citat ---
Vi tackar och tar emot Zzeb, jag hoppas och tror att det håller i sig framöver vad gäller hennes utveckling, min kan man ju diskutera :D
palm:
Vilket ävla intro....så snyggt....och sången...Hon är på G din dotter!
Men sen skulle jag nog vilja ändra en del...
1. Ljuden på synten känns för gammal för soundet jag tror du söker....mer någon i still med ubersonic sound - tror jag det kallas. Ljuden i introt är perffa - IMHO
2. Det känns också som bastrumman varieras (i sound/ljud) - leta upp den rätte fete men ändå åt det elektroniska hållet...
3. Virvelkulsprutan som någon skrev....är rätt men på något sätt ändå fel. Tanken är bra men fel sound...kanske kanten istället....
Jag tycker du skall ge denna en vända till - känns som jag förstår vart du vill men det saknas det där lilla sista. OCH JAG vet inte hur du kommer dit - för jag är själv gubbe :-) Men när jag hör det kan jag säga till....
Fantastisk bra sångljud - snygg stämma, skulle kunna vara en 1 db lägre.
De första 45 sek känns allting rätt en förväntan byggs upp....
Bastrumman kommer in rätt men låter helt fel - låter som ett stadiumset som Guns and Roses använde i Köpenhamn.... Skitbra men helt fel till låten.
Kör hårt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida