Forum > Färdiga produktioner

Marsall - En Vacker Dag

<< < (3/4) > >>

Plinka:
JamenJAA! Är mest fascinerad av hur grymt effektfulltdet blev att kanalisera den där smärtsamma texten till denna råa musikenergin som du gör. Och det "fula" geting-gurasoundet sitter helt rätt här. Jag har väl sagt det förr, men jag älskar ditt sång-uttryck.
Ja, här går man in på KR och laddar upp för att kunna ge god konstruktiv kritik till ett gäng låtar, men finner mig själv helt och hållet i beundran, och lyckas inte få ur mig några klagomål alls, ja så kan det gå!  :D

Marsall:

--- Citat från: Plinka skrivet 04.03.2017, 15:43:33 ---JamenJAA! Är mest fascinerad av hur grymt effektfulltdet blev att kanalisera den där smärtsamma texten till denna råa musikenergin som du gör. Och det "fula" geting-gurasoundet sitter helt rätt här. Jag har väl sagt det förr, men jag älskar ditt sång-uttryck.
Ja, här går man in på KR och laddar upp för att kunna ge god konstruktiv kritik till ett gäng låtar, men finner mig själv helt och hållet i beundran, och lyckas inte få ur mig några klagomål alls, ja så kan det gå!  :D

--- Slut citat ---

Tack plinka för dom värmande orden!  :D  :wub: 

Jo Kr rockar fett o blir bara bättre o bättre. :)

.

Gurano:
Har lyssnat igen. Det låter bra men jag gillar fortfarande inte din distade gura - sorry :D
/G

Roffe H:
Skulle gärna kommentera men hittar ingen spelare?  :wacko:
/Roffe H

Marsall:

--- Citat från: Gurano skrivet 05.03.2017, 21:56:42 ---Har lyssnat igen. Det låter bra men jag gillar fortfarande inte din distade gura - sorry :D
/G

--- Slut citat ---

Tack Gurano för återkopplingen o att det låter bra iaf :D

--- Citat från: Roffe H skrivet 06.03.2017, 22:11:09 ---Skulle gärna kommentera men hittar ingen spelare?  :wacko:
/Roffe H

--- Slut citat ---

Tack Roffe för försök till avlyssning" :D
Jo låten är där  :) Kanske du måste vara inloggad för jag kör på KR spelaren?  :( :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion