Forum > Färdiga produktioner
Marsall - En Vacker Dag
Marsall:
kompositör:Marsall
Text: Marsall
låtnamn:En Vacker Dag
genre:Suggestiv Psykedelica
Medverk:
Format:mp3
år:2017
En ny låt med min nya ez Superior drummer Trummis
Tar tacksamt emot mix o trix o ris o ros förslag
Asti:
Du gör finurliga och intressanta låtar! Det finns en nerv i låten som bibehålls
låten ut. Tycker också du fått till en riktigt fin mix och ljudbild! Snyggt!
/Asti
Gurano:
Har nog sagt det förr men din musik har lite av Unter den Linden i sig. Låter bra på det stora hela men jag tycker att taggtrådsguran är lite för taggig för min smak ... och så kunde basen vara lite fylligare i ljudet :D
/G
Marsall:
--- Citat från: Asti skrivet 24.02.2017, 20:34:53 ---Du gör finurliga och intressanta låtar! Det finns en nerv i låten som bibehålls
låten ut. Tycker också du fått till en riktigt fin mix och ljudbild! Snyggt!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti! det värmde fint att höra :D
har nu även försökt att göra basen lite fylligare :)
--- Citat från: Gurano skrivet 25.02.2017, 16:23:32 ---Har nog sagt det förr men din musik har lite av Unter den Linden i sig. Låter bra på det stora hela men jag tycker att taggtrådsguran är lite för taggig för min smak ... och så kunde basen vara lite fylligare i ljudet :D
/G
--- Slut citat ---
Tack Gurano! För Under den Linden och feed :D
Har nu försökt fyllt basen så gott jag kan :) Har lyssnat i lurar o danske högtalarne o i bilstereon den sparsamma getingen låter bra :o ..Som M .Ali sa Guror Shall stinga like a bi" :lol:
Tack Grabbs för frampushandet B)
Toby:
Snygg låt med aningens Rammstein känsla! :) Snygga gitarrer. Däremot kören i refrängen tycker jag borde putsas på. Kanske tre eller femdubblas också. Låter lite tunt och wailit. Annars gillas det!/Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida