Forum > Färdiga produktioner
Marsall - En Vacker Dag
Marsall:
--- Citat från: Toby skrivet 25.02.2017, 19:03:45 ---Snygg låt med aningens Rammstein känsla! :) Snygga gitarrer. Däremot kören i refrängen tycker jag borde putsas på. Kanske tre eller femdubblas också. Låter lite tunt och wailit. Annars gillas det!/Toby
--- Slut citat ---
Tack Toby för Rammstein känslan o gill o feed! :D
Nu är reffen putsad både här o där och basen fick sig ånyo en puts.. :)
spacetrucker:
Tom-trumman som dunkar på till höger har lite för hög volym.... kontrasten är rätt stor jämfört partiet där virveln spelar "ensam".... laternativ höj på virveln kanske.
Annars gillas låten :)
//Space
Marsall:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.02.2017, 07:45:43 ---Tom-trumman som dunkar på till höger har lite för hög volym.... kontrasten är rätt stor jämfört partiet där virveln spelar "ensam".... laternativ höj på virveln kanske.
Annars gillas låten :)
//Space
--- Slut citat ---
Tack Space för gill o feed! :D
Nu har jag sänkt tom trumman några db (O visst var den för hög ..Hoppas det vart lagom nu ? :)
Tack ånyo för ett Forum med klass B)
Wernborg:
Kul låt.
Tycker det "fula" gitarrljudet är rätt gött här. Lite Kenny Håkansson-aktigt att bara köra disten "rakt in i bordet". Eller hur du nu gjort.
Hör svenskt indie-åttiotal.
:)
Marsall:
--- Citat från: Wernborg skrivet 28.02.2017, 21:31:07 ---Kul låt.
Tycker det "fula" gitarrljudet är rätt gött här. Lite Kenny Håkansson-aktigt att bara köra disten "rakt in i bordet". Eller hur du nu gjort.
Hör svenskt indie-åttiotal.
:)
--- Slut citat ---
Tack wernborg för ful gött gura! :D
Jo getingen"fulingen e lite KH en gratisguraplugg faktiskt som jag gillar skarpt o sen bara lite shape up gura som finns i min nya dyra ozone 7 pluggsamling..e så nöjders med den..
O svenskt text skall det va o 80 tal e götters! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida