Forum > Färdiga produktioner
Funk R Us-Funky Bastard Extra
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 27.09.2007, 05:20:38 ---Hoila till ordentligt när du har ny version på gång! :)
--- Slut citat ---
Sure :)
mahan:
Okei, kör version 2 nu...
Ålrait, basisten har hittat varianter, bra!
OCh flöjtisten låter åxå piggare.
Vid 1:01 måste sågen startas, stringsen spelar några sura ackord, alltså mellan 1:01-1:06, OCh samma upprepas antagligen om copy-paste är använt. 4:12 nåt surar åxå.
Så kolla ackordgångarna på instrumenten överlag att dom "kommer överens" med basisten som nog kanske sticker lite väl ut.
Men fixa det så blir det GRÖNT LJUS av mahan :)
h. johan
perrra:
Detta va lite ball faktiskt .
Detta kommer vara sjukt svårt för dig att göra med tanke på att du jobbat med låten.
MEN SÄNK BPM på låten.. typ . går den i 140-150 nånstans nu så sänk den och gör en lounge/jazz soul låt i lugnare anda, så kan du sälja den till eftertexter och tablåmusik till tv kanalerna =)
/Perrra
DåligtGehör:
exakemente; sänk bpm. Blir för stressat på bas och trummor.
1up:
Perra:
hehe jag och TV-tablåmusik. :P har hört det förut. haha Men passar väl där med min inre feeling.
HUGA! hmm, jo det går att sänka. Vissa grejer har jag bara i wav-ar dock. Kommer låta rätt mkt sämre då pga Cubase SX 2:s algoritmer. Kanske är det stressigare än jag tänkt på. Ingen fara på taket dock att ha flera mixar. För en gångs skull kan man både äta och ha kvar kakan! Ska ge det en ärlig chans och då kanske Mahan blir nöjdare med flöjterna som tidigare ansågs släpa ekipaget. :P
DåligtGehör:
Två röster för samma sak kan inte ha fel? :) Kommer pröva som sagt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida