Forum > Färdiga produktioner
GuineaPigs featuring Åsa Wetter - Home
Åsa:
:angry: Nädu grabben, stopp nu! Vi har lovat varandra dyrt och heligt att inte sprida den utanför vår skyddade lilla värld! :ph34r: Ni skulle nog inte själva vilja lägga ut filmen om det vore ni som stod där vid mikrofonen..! Visst då? ;)
För övrigt så vill jag säga till er andra: TACK så ENORMT mycket för all positiv kritik låten och min sång får.. jag är förvånad och lycklig! Blir verkligen inspirerad att fortsätta och framförallt utvecklas, för det är mycket orutin som lyser igenom. Berömmet jag fått är som balsam för en själ skadad av självkritik :D Tipsen hur det kan bli bättre är en sporre!
-säg mer, säg mer..! :P
/Åsa
Dividend:
Ok, som en korgosse kommer jag krypande försenad till hyllningskörerna. Det här är en sån stund jag önskar jag kunde säga något negativt (i och med att alla andra tycker om låten)... men nej, möjligtvis att den är lite för sentimental? ;)
Men så är ju pop/rock-texter alltid..
tack för låten!
Åsa:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.09.2007, 13:23:39 ---Ok, som en korgosse kommer jag krypande försenad till hyllningskörerna. Det här är en sån stund jag önskar jag kunde säga något negativt (i och med att alla andra tycker om låten)... men nej, möjligtvis att den är lite för sentimental? ;)
Men så är ju pop/rock-texter alltid..
tack för låten!
--- Slut citat ---
Hej! Varsågod!!! :) Det värmde att du inte hittar nåt negativt! Jag tycker texten är väldigt fin och känslosam och för mig så träffade den rakt i hjärtat när jag läste den första gången. Den kan stämma in på flera skeden i livet..
Tack för att du lyssnade och skrev!
Åsa:
:rolleyes: En till låt jag fått sjunga på.. -lite ogenerat lyfter jag den här låten också, jättefin låt som jag är glad att jag fick sjunga på.. Sjöngs in efter att ha kurerat mig från förkylningsastma och precis fått till rösten skapligt tills studiodagen :)
Tycker att Mattias och Daniels fina låt förtjänar en redig bump oxå ;)
IKEN:
Snyggt som faan.Gillar verkligen din röst!.
Bra låt,sådant här hör man bara på 'CMT'' numer,läckert gitarrspel dessutom......... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida