Forum > Färdiga produktioner
Förändringens vind
Roffe H:
--- Citat från: Henric skrivet 26.10.2016, 14:34:56 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 26.10.2016, 13:47:56 ---Tycker text och musik passar bra ihop, solot blev ju också schyst. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Roffe! :rolleyes:
--- Slut citat ---
Visst, gillar. Lite Pepsvibbar i mina öron... :)
/Roffe H
Gurano:
Låter bra på det stora - bra nivåer och bra spelat men jag tycker att det behövs en annan basigare bas s.a.s.
Då får den en bättre tyngd - basen borde suga tag :D
Sången är lite för repetetiv.
/G
Henric:
--- Citat från: Gurano skrivet 26.10.2016, 18:14:29 ---Låter bra på det stora - bra nivåer och bra spelat men jag tycker att det behövs en annan basigare bas s.a.s.
Då får den en bättre tyngd - basen borde suga tag :D
Sången är lite för repetetiv.
/G
--- Slut citat ---
Jag laddade ner en uppdatering från Overloud TH2 till TH3 och testade lite bas och gitarrljud, fastnade för dessa! Har även använt lite gitarrpedal effekter på trummor och syntar! Smaken är ju som bekant delad....jag gillar personligen detta basjudet med lite autowah på....texten är inte lång...men den kommer från hjärtat! :lol:
Under projektets gång blev tanken att försöka suga ut så mycket som möjligt av den där lilla textsnutten som fastnat på papperet, och i sanningens stund tycker jag att mycket av musiken idag är just repetetiv - copy - paste! B)
Skämt åsido, det får vara så här! ( Har precis laddat ner Komlete 11 Ultimate, så det lär nog dyka upp nya experiment inom kort! )
Mvh Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida