Forum > Färdiga produktioner
Förändringens vind
Henric:
LÅTNAMN: Förändringens vind
ARTIST/GRUPP: Henric Svensson
GENRE: Rock
LÅTLÄNGD: 3:28
KOMPOSITÖR: Henric Svensson
PRODUCENT: Henric Svensson
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2016
FORMAT: mp3
Hej på Er alla Kontrollrummare!
Inspirationen slog till häromdan, skrev en textsnutt till ett groove som jag spelat in....och helt plötsligt blev det så här! :huh:
I det tomma partiet ska det vara ett gitarrsolo är det tänkt!
Undrar så klart vad Ni tycker om ljudbilden så här långt!
Förändringens vind Text & Musik Henric Svensson Abbekås Sweden
Hur ska det gå, var ska det sluta, när Vi står kvar i samma ruta
Förändringens vind mot min kind, blåser i natten bort alla skratten
Mvh Henric
20161025 Efter en rejäl maginfluensa är äntligen solot på plats! :blink:
Marsall:
Skönt groove Henrik ..biter fint gör det ..finfin grund att jobba vidare med ..nivåerna ligger bra .. texten skulle jag vänt på så att säga passar bättre med den texten till sången ..O Mer desperationsmaniac över den samma så blire gottmos! :D Jag gillart
Roffe H:
Kan verkligen bli nåt när du får till hela texten, (som sagts...) skönt groove, bra nivåer. :)
/Roffe H
Henric:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.10.2016, 14:24:46 ---Skönt groove Henrik ..biter fint gör det ..finfin grund att jobba vidare med ..nivåerna ligger bra .. texten skulle jag vänt på så att säga passar bättre med den texten till sången ..O Mer desperationsmaniac över den samma så blire gottmos! :D Jag gillart
--- Slut citat ---
Texten får va som den är - tycker den är lagom flummig och diffus, man kan tolka in lite vad som helst i den! B)
Desperatare än så här blir nog inte jag! :D
Kul att du gillar - har gjort lite små justeringar och laddar för soloinspelning - jobbet tar mycket tid från det väsentliga! :wacko:
Henric
Henric:
--- Citat från: Roffe H skrivet 19.10.2016, 19:03:28 ---Kan verkligen bli nåt när du får till hela texten, (som sagts...) skönt groove, bra nivåer. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Blir inte mer text än så här på denna - tack för lyssning och kommentar!
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida