Forum > Färdiga produktioner
Asti - There for you (klar)
Roffe H:
--- Citat från: Asti skrivet 24.08.2016, 19:08:40 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 23.08.2016, 14:14:36 ---Tycker det låter väldig bra (som alltid) speciellt sången som du alltid gör proffsigt, tycker inte trummorna stör. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det låter bra och speciellt att du gillar sången!
Du är varken för eller emot trummorna om jag tolkar dig rätt? :)
Tack för din feedback Roughe!
/Asti
--- Slut citat ---
Nä, uttrycktes mig lite oklart, såg bara att det var diskussion om trummorna, jag är nog mer för än emot, tycker de funkar som det är.
Roughe
Asti:
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.08.2016, 21:11:38 ---
--- Citat från: Asti skrivet 24.08.2016, 19:08:40 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 23.08.2016, 14:14:36 ---Tycker det låter väldig bra (som alltid) speciellt sången som du alltid gör proffsigt, tycker inte trummorna stör. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det låter bra och speciellt att du gillar sången!
Du är varken för eller emot trummorna om jag tolkar dig rätt? :)
Tack för din feedback Roughe!
/Asti
--- Slut citat ---
Nä, uttrycktes mig lite oklart, såg bara att det var diskussion om trummorna, jag är nog mer för än emot, tycker de funkar som det är.
Roughe
--- Slut citat ---
OK, tack för förtydligandet Roughe! :)
Altsax:
Proffsigt!
Om du kunde hitta en liten melodislinga som sätter sig i huvudet och passar in i refrängen skulle låten lyfta
Prova att bända fritt på gitarren, spela in alltihopa, lyssna efteråt och klipp ut det som lät OK
Det är inte mycket som behövs, några sekunders hook inklistrat i refrängen.
/Josef
Asti:
--- Citat från: Altsax skrivet 02.09.2016, 09:59:59 ---Proffsigt!
Om du kunde hitta en liten melodislinga som sätter sig i huvudet och passar in i refrängen skulle låten lyfta
Prova att bända fritt på gitarren, spela in alltihopa, lyssna efteråt och klipp ut det som lät OK
Det är inte mycket som behövs, några sekunders hook inklistrat i refrängen.
/Josef
--- Slut citat ---
Jag har ju lagt en gitarrslinga i refrängen, men det är väl inte riktigt det du menar...?
Roligt att du tycker det låter proffsigt! Tack för det!
/Asti
spacetrucker:
Asti är lite som Status Quo... alltså inte musikmässigt utan så att man (jag) sällan blir besviken, om det står "Asti" på etiketten så vet man :). Trummorna ja, kanske om dom inte alla kom in på en gång. Nu blev det lite som att "oj nej, vad händer :wacko:" Efter en stund lät trummorna dock helt rätt tycker jag.
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida