Forum > Färdiga produktioner

Asti - There for you (klar)

<< < (3/5) > >>

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 16.08.2016, 10:56:54 ---Sköna harmonier, lite "standard"-Asti sångmelodi, men inte alls dålig.
Kanske håller med MaxG om den där thereminen.
Men fult funktionellt så här också ;)
Trummorna är underbara, tycker jag. Kanske lite sänkning av volym bara så sitter de!

--- Slut citat ---
Vad kul att du gillar trummorna! Jag tycker inte dom är helt fel själv...möjligen är dom lite starka ja...
Antar att "standard"-Asti sångmelodi är vad man förväntar sig från mig och det känns väl OK.
Theremin-inslaget kanske ska ransoneras en aning ja....
Tack för din feedback Per!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 16.08.2016, 19:08:13 ---Riktigt fint låtbygge! Gillar verkligen ditt sångljud. Tycker också att trummorna funkar. Kul att du testar nya vägar. Mycket snyggt gjort alltsammans.  :) /Toby

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låtbygge och sångljud!
Och du tycker också att trummorna funkar - skönt!
Tack för positiv feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: karl skrivet 17.08.2016, 23:28:08 ---Slängs tillbaka till 69/70 i kompositionssättet....6/8 och lite udda avslutningskadenser...men fint,
Bra sång, bra spelat, bra ljudbild....vad mer kan man önska ;)

Allt gott karl

--- Slut citat ---

Andra halvan av 60- och början av 70-talet är väl den period som påverkat mig mest musikaliskt,
så det kanske har sin förklaring att det låter på det sättet....?  :)
Roligt att du gillar framförande och  ljudbild!
Tack för din feedback karl!
/Asti

Roffe H:
Tycker det låter väldig bra (som alltid) speciellt sången som du alltid gör proffsigt, tycker inte trummorna stör.  :)
/Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 23.08.2016, 14:14:36 ---Tycker det låter väldig bra (som alltid) speciellt sången som du alltid gör proffsigt, tycker inte trummorna stör.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Gläder mig att du tycker det låter bra och speciellt att du gillar sången!
Du är varken för eller emot trummorna om jag tolkar dig rätt?  :)
Tack för din feedback Roughe!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion