Forum > Demolåtar
MaxB - Frejas morfar "coolar upp sig"
Fuzzbub:
Ser ut som om ni hade skoj igår! Jag antar att ni körde "Frejas morfar" också. Det är en skön låt som jag tycker passar bra instrumentalt.
Använde du fuzzen på den eller? /Fuzz :)
MaxB:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 17.08.2016, 12:14:34 ---Ser ut som om ni hade skoj igår! Jag antar att ni körde "Frejas morfar" också. Det är en skön låt som jag tycker passar bra instrumentalt.
Använde du fuzzen på den eller? /Fuzz :)
--- Slut citat ---
Den låten vilar, har en annan ny, med text av 'Cykeln' (Stefan Olsson) i dalarna, som kommer före. Den ska få trummor av 'Lazarus' framöver, då det hinns med. Sen tar jag upp den här igen. Jag använde fuzzen på några delar men batteriet hade dränerats då jag skulle ta ett klimax-solo - så det var helt tyst, där taket skulle lyfta från byggnaden. Det fick snabbt bli ett rent solo istället. :lol:
karl:
Bra svaj där ;) Fin gräddvit Fender...får lite Knopflervibes av harmonierna.... Nice ;)
Allt gott k
MaxB:
--- Citat från: karl skrivet 17.08.2016, 23:37:49 ---Bra svaj där ;) Fin gräddvit Fender...får lite Knopflervibes av harmonierna.... Nice ;)
--- Slut citat ---
Fin gräddvit - instämmer! Och det är kul med svaj, riktigt användbart ibland.
Altsax:
vilken skön låt!
Bilden jag fick var att du red över en äng, sakta, med stor stensonhatt och nått stenhårt men ändå mjukt i blicken, rutig skjorta blå jeans. Det är hästen som är gräddvit såklart! :rolleyes:
:) Josef
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida