Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Dark Waters
Henric:
Fräckt! Snyggt lirat och sjungit! Jag hade gärna hört leadsången något längre fram...tycke och smak!
Mvh Henric
MOMA:
--- Citat från: Roffe H skrivet 23.07.2016, 23:06:50 ---Fantastisk produktion, gillas starkt...kommer att tänka på Sgt Pepper´s när jag lyssnar, härlig låt och lir. Har själv speluppehåll över sommarn men lyssnar gärna på KR då och då. :)
Varma sommarhälsningar Roffe H
--- Slut citat ---
Ingen dålig jämförelse du kommer farande med där :D
Tack för all vänliga ord! Och låt temperaturen sjunka ner under 15-strecket så är du på´t igen ska du se :lol:
Ha det gott i sommarvärmen!
MOMA
Eddi:
Återfallslyssning här - sjuttans vad bra låt det här :D
MOMA:
--- Citat från: Eddi skrivet 27.07.2016, 04:33:41 ---Återfallslyssning här - sjuttans vad bra låt det här :D
--- Slut citat ---
Varmt tack Eddi!
Det tycks vara något med texten om Trump som tagit skruv:) På soundcloud har den uppenbarligen blivit både dålig och bra - med massor av otippade lyssnare :blink:
Men huvudsaken att den berör och att du med flera lyssnar och kanske till och med lyssnar igen - det värmer när strängarna inte vill lira på nästa låt :angry:
Lyssnar just nu på Bo Kaspers som fortfarande är Sveriges bästa textförfattare, och blir stum inför klarheten och den självklara kopplingen till livet som det är.... Imponerande!
Nåja - det var ett sidospår - tack för positiv respons!!!
Ha det gott i sommarvärmen Eddi mfl!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Henric skrivet 24.07.2016, 21:43:57 ---Fräckt! Snyggt lirat och sjungit! Jag hade gärna hört leadsången något längre fram...tycke och smak!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Tack Henric! Jag har filat lite på leaden - och testat ett par db + där, men är inte säker - mycket av känslan i låten bygger på att miljön runt omkring "stör" litegrann. Balansgång så det sjunger om det :blink:
Ska ta en lyssning till!
Ha det gott!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida