Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Dark Waters
MOMA:
Dark Waters
Är det på riktigt? Är det Herr Trump och Adolf där borta i publiken? Vilka är det som spelar där uppe på scenen? Är det bara i ditt huvud eller är det en metafysisk global fantasi? Är "The Donald" på riktigt?
En låt i raden av progressiva rock-låtar i klassisk anda. Och en kort kommentar om vår tid och dessa enkla lösningarnas män.
Alla konstruktiva och relevanta kommentarer är mycket varmt välkomna!
MOMA
Toby:
Återigen har du fått till något som är ypperligt spännande och intressant att lyssna på! Händer mycket i låten men du knyter ihop delarna perfekt. Oerhört snyggt i mellandelen när du låter en hel sporthall sjunga med. Fattar inte hur du burit dig åt. Snyggt! Refrängen sitter som en smäck också. Tyckte att jag kände igen den och kom att tänka på Desperado med Eagles. Lyssnade men inga problem. Det är ju så att med en bra låt som sitter snyggt tycker man att man hört förr. :) En politisk kommentar gör ju inte heller ont i vår värld som ibland ter sig surrealistiskt främmande.
Välspelat, välsjunget och med ett snyggt sound kan jag bara säga grattis till en höjdarlåt! :D/Toby
Asti:
Måste säga först att jag hade svårt att lyssna på denna på normal volym pga hörselskadan jag har,
så jag ska inte kommentera mixen mer än så här: På låg volym känns mixen OK! Vid första
lyssningen tyckte jag pianot var lite för högt, men det är väldigt snyggt och ska nog vara ganska framträdande...
Låten som sådan griper inte tag i mig på samma starka sätt som "Why?", men produktionen och framförandet är lysande!
Sången är som vanligt jättefin med tighta stämmor och kompet sitter som det ska!
Ett extra plus för låtens budskap!
/Asti t.f. öronmärkt
Eddi:
wow vilken otrolig koll på den mångtusiga publiken helt fantrastiskt och jag gillar låten mycket,,, :D
Bribedant:
Den här borde väl ligga under "halvfärdiga demo", eller?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida