Forum > Färdiga produktioner
Asti - Fantasy (ny mix av jonnerstone - klar)
Toby:
Ja, ja jag skrev ju detta i mitt första inlägg! :D Nu låter det ju riktigt bra (trots att jag inte tycker att paden i första versen tillför något) och har fått en mycket fin mix. Kanonlåt!
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 22.06.2016, 12:44:59 ---Ja, ja jag skrev ju detta i mitt första inlägg! :D Nu låter det ju riktigt bra (trots att jag inte tycker att paden i första versen tillför något) och har fått en mycket fin mix. Kanonlåt!
--- Slut citat ---
Ja, du fick som du ville! :)
Själv tycker jag paden fyller ut bra.
Roligt att du gillar låt och mix och tycker det låter bra!
Tack för uppföljande feedback!
/Asti
MaxB:
Det låter bra i den här mixen men kan inte säga att jag minns den andra som du gjorde innan. Ibland är det bra med en A/B-lyssning men den har förmodligen du gjort redan Asti.
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 23.06.2016, 14:42:49 ---Det låter bra i den här mixen men kan inte säga att jag minns den andra som du gjorde innan. Ibland är det bra med en A/B-lyssning men den har förmodligen du gjort redan Asti.
--- Slut citat ---
Min senaste egna mix ligger en bit upp på denna sidan.(Sidan 3)!
MaxB:
Tack!
Det är definitivt mer press i Jonnerstones. Framförallt är det på sång och bas som jag lägger märke till mer press.
Det är mer tryck på allt i Jonnerstones mix. Och som du skrev separationen av instrumenten gör och ger ett positivt resultat.
Jag är böjd att tycka att Jonnerstones mix är bättre i radion.
Du är försiktig Asti, inte för mycket av den där gitarren, där det i Jonnestones mix framgår att den är häftig.
Även rösten din är kaxigare i den nya mixen. Nu har jag A/B-lyssnat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida