Forum > Färdiga produktioner

Asti - Still in love with you (klar)

<< < (3/5) > >>

Asti:

--- Citat från: egghuvud skrivet 17.05.2016, 20:06:49 ---Funkar visst utan trummor men det hade också varit lite av ett lyft att ha med dem. Synd det där med öronen. Hoppas det inte hindrar dig från att fortsätta att göra dina mycket bra låtar.  :)
Bra komposition och snygg sång som vanligt.

--- Slut citat ---
Jo, lite försiktiga trummor, kanske vispar, hade nog funkat också...men jag tror inte jag ger mig på det i denna låten.
Problemet nu är främst att jag har svårt att höra nivåer och om ljudbilden är bra i monitorerna.
Eftersom framför allt diskanten är nedsatt vet jag inte om jag överdriver den i mixen för att kompensera...
Ska nog ge inspelandet en chans ett tag, men märker jag att hörseln påverkas lägger jag ner.
Roligt att du gillar komposition och sång! Tack för din feedback!
/Asti t.f. öronmärkt

Toby:
Jag tycker det låter kanoners nu! Refrängen blir lite tydligare och får lite mer skjuts. Nivåer bra i mina öron, men de har ju som dina varit med några år. :D Men mjuk och fin låt med mycket värme. Hos mig duger det mer än väl./Toby

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 18.05.2016, 19:37:59 ---Jag tycker det låter kanoners nu! Refrängen blir lite tydligare och får lite mer skjuts. Nivåer bra i mina öron, men de har ju som dina varit med några år. :D Men mjuk och fin låt med mycket värme. Hos mig duger det mer än väl./Toby

--- Slut citat ---
Skönt! Jaså, du är också öronmärkt?  :) Det kommer väl tyvärr med åren hur som helst...
Roligt att du tycker det låter fint! Tack för uppföljande feedback!
Asti

Roffe H:
Tycker det låter bra nu med nivåer och allt, tror du fick bort bruset i slutet. Fin ballad.  :D
/Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.05.2016, 00:18:40 ---Tycker det låter bra nu med nivåer och allt, tror du fick bort bruset i slutet. Fin ballad.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roughe för återkommande feedback!
Ska lyssna på din låt när jag kommer hem!
Befinner mig i Helsingfors och har ingen bra lyssning...
Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion