Forum > Färdiga produktioner

Sfan00 - My heart grows old

<< < (5/6) > >>

idf:

--- Citat från: Emulator skrivet 04.03.2007, 01:38:20 ---for the love of god, ändra inget du inte vill :) du verkar inte alls dryg, jag bara tipsar!

allt är bara åsikter,  och jag tycker du tvärtom skriver relevant, trevlig och sakkuniga inlägg.  Va inte meningen att det jag skrev skulle "uppfattas som om jag hade uppfattat att du uppfattat mig som tyckande att du va dryg"
 :wacko: :wacko: :wacko:

klockren mening va? ;)

:D

--- Slut citat ---
det är fint att skriva så.. :lol:

ChromaWoods:
Tack för mastringen, Hegobald! :D Den är godkänd som fylleremaster, haha.... själv verkar jag inte kunna mastra utan att komprimera sönder låtar.

Fan sitter alla och super eller? :wacko: Själv har jag dragit i mig några Stockholm 7,2:or och funderar på att beta av min sista Innis&Gunn som står i kylen. :)

idf:

--- Citat från: ynot skrivet 04.03.2007, 01:37:48 ---Trevligt började gunga lite zippade på ölen kände att nu får vi skriva lite medans vi lyssnar.
Fan soft o skönt. Gott att ljuden känns snälla mot trummhinorna efter enkvälls musiserande o det är fan inte illa att lyckas med.
Bra jobbat     ide....nej idf var det ju.....
fortsätt nu grabbar

ynot

--- Slut citat ---
jag tackar ödmjukast. personligen försöker jag att anpassa min musik efter den naturliga lyssningen.. alltså mer mellanregisterbetonat, och inga direkta dunderfrekvenser öv er 15 kHz eller under 80Hz..
denna låt däremot är ganska djup i basen.. men har man små högtalare som inte klarar långt ner är det lugnt.. :)

idf:

--- Citat från: ChromaWoods skrivet 04.03.2007, 01:41:26 ---Tack för mastringen, Hegobald! :D Den är godkänd som fylleremaster, haha.... själv verkar jag inte kunna mastra utan att komprimera sönder låtar.

Fan sitter alla och super eller? :wacko: Själv har jag dragit i mig några Stockholm 7,2:or och funderar på att beta av min sista Innis&Gunn som står i kylen. :)

--- Slut citat ---
ahh nu hittade jag låten..
det är lite mer tydlighet i den nu.. :) fint..

jag dricker bara ett glas vin innan maten..  :P

Emulator:

--- Citat från: ChromaWoods skrivet 04.03.2007, 01:41:26 ---Tack för mastringen, Hegobald! :D Den är godkänd som fylleremaster, haha.... själv verkar jag inte kunna mastra utan att komprimera sönder låtar.

--- Slut citat ---

japp , ska fira (?) mitt 400:e inlägg med att hämta mer vin här, efter whiskyn :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion