Forum > Färdiga produktioner

Sfan00 - My heart grows old

<< < (6/6)

idf:

--- Citat från: Emulator skrivet 04.03.2007, 01:48:49 ---
--- Citat från: ChromaWoods skrivet 04.03.2007, 01:41:26 ---Tack för mastringen, Hegobald! :D Den är godkänd som fylleremaster, haha.... själv verkar jag inte kunna mastra utan att komprimera sönder låtar.

Fan sitter alla och super eller? :wacko: Själv har jag dragit i mig några Stockholm 7,2:or och funderar på att beta av min sista Innis&Gunn som står i kylen. :)

--- Slut citat ---

japp , ska fira (?) mitt 400:e inlägg med att hämta mer vin här, efter whiskyn :)

--- Slut citat ---

jag firar isf. mitt 7 inlägg med att rulla en cigoch äta paj!

Burnin Sven:
Ja det här låter fint inget snack om saken kommer in lite detaljer då och då, känns som det stegras undan för undan och liksom vacklar lite fram och tillbaka i intensitet COOLT helt enkelt. Det finns nån slags röd tråd som trots att det är samma grundtema på melodin i "pianot" ändå gör att man upplever det som att den ändras.

Kan man inte ha sång i den här gengren? Jag upplever det som fullt möjligt utan att det skulle bryta sönder eller få det att bli till nåt slags misch masch av stilar eller hamna i diskoträsket. Tror det skulle passa om man går in med ett ganska Bluesig anslag på sång melodin med en dramatisk antingen ganska minimalistisk eller tvärtom en ganska omfattande story i texten. Typ nån slags feeling mot en installation eller nåt, den är ju lång och fin så det skulle kunna bli en jäkla dansupplevelse live. Läser ju och förstår att den här är färdig så jag bara spånar och frågar lite. Fint jobb herr Idf.
Göran

idf:
jag tackar ödmjukastest hr Göran.. om du vill pröva med sång, så pröva på.. :) sen kan du skicka över sången separat så mixar jag ihop allt o det.. :)

btw låten har ju redan sång.. ;)

Göran, om du har ngn låt du be3höver upphottad, kasta bara över den så remixar jag den gärna.. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion