Forum > Färdiga produktioner
MOMA –Beyond the Ridge of Time
Roffe H:
Som sagt, finns inte mycket att gnälla på här. :lol: Gillar variationen och särskilt gubbarna som lirar hellre än bra, fantastiskt att du fick med dem... :)
Roffe H
MaxB:
Härlig lyssning här i köket! Det här gillar jag!
Asti:
Imponerande svit det här! Tycker övergångarna funkar bra, speciellt
snyggt vid 94 sek och 782 sek! Kanske lite utdraget havsljud vid 260 - 300 sek...
Quants är ett kul "avbrott" mot den stämningsfulla och snygga Beyond the Ridge of time.
Vad är det för effekt på sången i Quants? Snygga harmonier där också! Fantasifullt och kul!
Out of order får en att vakna till - hitvarning där! Skön uppbyggnad inför Beyond....part II.
Avslutningen kanske kunde kortas lite, men samtidigt vaggas man in i en skön, slapp stämning
av vågskvalpet. Mix och ljudbild hittar jag inget att anmärka på, möjligen att ljudbilden i
mina öron är lite hård. Kanske kunde man skära lite i övre mellanregistret...?
Lite mer bas/botten vore kanske inte heller fel....men det kan bero på mina skadade öron. :)
Framförandet är suveränt! Skitsnygg sång/körer och fina gitarrer! Kanonbra!
/Asti
MOMA:
--- Citat från: Roffe H skrivet 20.03.2016, 16:03:08 ---Som sagt, finns inte mycket att gnälla på här. :lol: Gillar variationen och särskilt gubbarna som lirar hellre än bra, fantastiskt att du fick med dem... :)
Roffe H
--- Slut citat ---
Härligt att du gillart´ :)
Ja, du skulle sett dem i sina inte så lite säckiga och slitna söndagskostymer. Lite stolta och tafatta på en gång, och här och där nästa generation musikanter som motvilligt tvingats in eftersom klarinetten eller trombonen i tidigare generation lagt ner för gott. Ett litet minne för livet där på stranden i Portonovo.
Tack för positiv kommentar!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: MaxB skrivet 21.03.2016, 17:01:08 ---Härlig lyssning här i köket! Det här gillar jag!
--- Slut citat ---
Mycket kul att höra Max! Som gammal inbiten prog-vurmare fortsätter alltid en gren av mig att fila på längre, konstifika variationer och ljud bortom sans och vett:) (sen att man sticker emellan med KR festivaler och annat otyg då och då är en annan sak -_-
Tack för respons!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida