Forum > Demolåtar
Stajo, Mack, Guran o Lazarus - Today
stajo:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.03.2016, 20:51:52 ---bra sång ini kaklet..Men trummorna e alldeles för platta för att foten skall stampa med ..Nu är dom lite digitala inte så rockljudsaktiga som jag e van..så mer lyster o beat på dom så kommer nog min fot igång ..Bra låt annars :D
--- Slut citat ---
Har alltid tyckt trummor är lite svårt. Vill väl egentligen att de skall kännas lite electro men mer rundning och tryck i dem hade varit positivt ja, hur man nu gör men skall se om man kan skruva lite antingen med eq eller i programmet någonstans...
Tackar :)
stajo:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.03.2016, 03:24:46 ---Underbar tänk att det ska ta 5 år innan det blir nåt :o
Jag antar att Guran är lika med Ola men Mack känner jag inte till - i alla fall riktigt trevligt detta. :D
--- Slut citat ---
Det är det som inte kallas produktivitet...
Ja Ola det stämmer, Mack hittade jag på Kompoz som sagt, han är från södra sverige.
Tack för lyssning :)
bjurte:
Smörigt och snyggt spelat och arrat. Trummorna och speciellt då virveln lät väl inte så där jätteroligt, men annars tycker jag ni fått till det riktigt gött. :)
Girly:
Tja... en del saker tar ju tid på sig för att mogna och bli klara... säger precis som i reklamen 'Worth waiting for...'
Gillar! :)
/Girly
stajo:
--- Citat från: bjurte skrivet 20.03.2016, 12:59:52 ---Smörigt och snyggt spelat och arrat. Trummorna och speciellt då virveln lät väl inte så där jätteroligt, men annars tycker jag ni fått till det riktigt gött. :)
--- Slut citat ---
Allt jag rör blir till smör ;).
Trummorna är svåra, skall försöka skruva lite till men det har varit sämre...
Tack för kommentarer
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida