Forum > Färdiga produktioner

MOMA – Out of Order

<< < (4/6) > >>

Roffe H:
Snyggt jobbat,  du har lagt ner mycket möda förstår jag...kanon!  :)
Roffe H

MOMA:

--- Citat från: Marsall skrivet 14.03.2016, 22:39:41 ---fin produktion o mix as usual ..håller med om gurasolo ..Och så hör jag en trumpet som kör en svarande melodislinga efter out of order .. B)

--- Slut citat ---

Gracias Marsall! Trumpet :) (man kanske skulle ha en som kör ett militäriskt tapto typ?) Trumpet-solo anyone?

MOMA

Marsall:

--- Citat från: MOMA skrivet 17.03.2016, 10:47:59 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 14.03.2016, 22:39:41 ---fin produktion o mix as usual ..håller med om gurasolo ..Och så hör jag en trumpet som kör en svarande melodislinga efter out of order .. B)

--- Slut citat ---

Gracias Marsall! Trumpet :) (man kanske skulle ha en som kör ett militäriskt tapto typ?) Trumpet-solo anyone?

MOMA

--- Slut citat ---
En variant e ju att köra en långtrumpet ton på G........ På sångstarten ) ...sen fibbla slinga på (biss G G Fiss G )..  Militäriskt taktfast blir fint..  :)
Har du nån synth så testa den först ..För jag ringde nyss M. davies ohan var bizzy doin nothing" typ på mallis för tillfället ,men skulle höra av sig :)

MOMA:

--- Citat från: Marsall skrivet 17.03.2016, 15:52:19 ---
--- Citat från: MOMA skrivet 17.03.2016, 10:47:59 ---

--- Slut citat ---

MOMA

--- Slut citat ---
En variant e ju att köra en långtrumpet ton på G........ På sångstarten ) ...sen fibbla slinga på (biss G G Fiss G )..  Militäriskt taktfast blir fint..  :)
Har du nån synth så testa den först ..För jag ringde nyss M. davies ohan var bizzy doin nothing" typ på mallis för tillfället ,men skulle höra av sig :)

--- Slut citat ---

:D :D :D :D :D

Du har förunderliga kontakter!! Hör av dig så snart han tar kontakt - här står studion redo :D

MOMA

Dividend:
Jag gillar det här. Låter lite ac/dc, men på ditt sätt.

Riktigt bra låt. mellanspelet funkar det med.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion