Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Out of Order
MOMA:
--- Citat från: MaxB skrivet 21.03.2016, 15:40:08 ---Härlig lyssning!
Bra stompa och bra lugna delar.
Basen känns bra nu - jag är mer mogen för att lyssna på den eller så har du fått till önskad förändring där.
--- Slut citat ---
Jupp Max - gick in och tweekade lite på basen. Lyfte lite lite mellanregister men lät den sjunka 2-3 db. Gjorde susen!
Tack!
MOMA
equality:
Gillar "Drive my car"-stämmorna där i början. Tungt som tusan med det den där synthbasen. Favvopartiet är nog när pianot kommer in, verkligen snyggt. Hade jag fått önska skulle det vara lite längre. Imponerande stycke. Låter helt klart i mina förkrympta öron. :) ;)
MOMA:
--- Citat från: equality skrivet 23.03.2016, 02:08:46 ---Gillar "Drive my car"-stämmorna där i början. Tungt som tusan med det den där synthbasen. Favvopartiet är nog när pianot kommer in, verkligen snyggt. Hade jag fått önska skulle det vara lite längre. Imponerande stycke. Låter helt klart i mina förkrympta öron. :) ;)
--- Slut citat ---
Gracias! Ja stämmorna kom som en idé för att få lite med "bett" i sångstämman (han e ju ganska vek annars:) Och kring funderingen om inte mittstycket skulle varit längre: det tog liksom slut där :unsure:
Tack för lyssning!
MOMA
MOMA:
--- Citat från: Plinka skrivet 19.03.2016, 09:04:48 ---Nice, gillar verkligen temat ;) I min lurlyssning låter mixen riktigt bra. Läckra ljud :wub:
(Hör också lite knaster någonstans)
--- Slut citat ---
Tack Plinka! Kul att du gillar temat och sound! Jag har i senaste mixen gått igenom alla frekvenser och landar nu i att ett antal av de "knaster" som eventuellt återstår faktiskt är en synt med ganska vässad ton "studsar" i stereobilden.
Ha det gott - och glad påsk!
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida